loading...
دانلودها-بازی،نرم افزار،کتاب،آموزش و...
امیر حسین مهربانی بازدید : 195 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)

فروش ویژه مودم سیار دارای وای فای - 3G Modem WIFI



مودم سیار دارای وای فای. اینترنت پر سرعت را با خود حمل کنید! دیگر در اتومبیل هم اینترنت پر سرعت دارید. با 6 ماه گارانتی تعویض.
جدیدترین مودم سیار همراه با برند معتبر Qualcomm با قابليت پشتيباني از سه تکنولوژي GPRS ، EDGE و 3G با سرعتي فراتر از Dial up و Wimax و ADSL نه تنها قابلیت استفاده به صورت مودم 3G را داراست بلکه به راحتی امکان استفاده مخاطب از اینترنت را بر بستر وایرلس می دهد، تنها کافیست سیم کارت خود را داخل مودم قرار دهید و مودم را در هر جایی که پورت USB دارد مانند ظبط اتومبیل، تلویزیون، کامپیوتر، لپ تاپ یا ... وصل کنید و از اینترنت پر سرعت سیم کارت خود توسط WIFI استفاده کنید. این مودم قابلیت اتصال 5 الی 8 کاربر همزمان را توسط WIFI دارد و همچنین با تمامی سیم کارت های 3G از قبیل همراه اول، ایرانسل و رایتل سازگار می باشد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 145000 تومان

امیر حسین مهربانی بازدید : 234 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (1)

سایت دانلود فیلم:kingfillms.ir

  سایت دانلود فیلم:kingfillms.ir

امروز براتون والپیپر جدید و زیبایی براتون آماده کردیم . اگر از زمینه های موبایل خود خسته شده اید ما به شما  Stack Material Wallpaper پیشنهاد میکنیم . این برنامه فوق العاده سبک و کار کردن با ان اسان است و فقط کافیه عکس خود را انتخاب و دکمه اعمال را فشار دهید . تصویر های Stack Material Wallpaper فوق العاده زیبا و رنگارنگ و شاد می باشد و جلوه ی تازه ای به گوشی شما می بخشد . در ضمن حجم این تصاویر خیلی کم می باشد در حالی که کیفیت عکس های فوق العاده هستند و این یکی از ویژگی های خوب این برنامه است

طراحی سایت

امیر حسین مهربانی بازدید : 285 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

 

این بازی را گیم لافت  به جهان عرضه کرده است . در این بازی هم مانند بازی های قبل گیم لافت میبینیم که  کاملا بازی های جالب و با گرافیک عالی را به صحنه آورده است .

Gangstar Vegas یک بازی گرافیکی و زیباست که شما در این بازی نقش یک گنگستر را بازی کنید . این گنگستر به مبارزه با دشمنان و انسان های شرور و باند های مافیایی  میپردازد .

Gangstar Vegas1.7.1bدر این نسخه با نقشه ای ۹ برابر نقشه قبلی سر و کار دارید.گرافیک بازی بسیار بالا رفته است و سرسام آور است.داستان بازی نیز مانند نسخه قبلی بسیار جذاب و زیبا طراحی شده است.

یک بازی واقعا پرطرفدار  با محیط یک شهر کامل و امکانات مختلف از جمله رانندگی – تیراندازی – دزدی – مسابقات – شنا و قایق سواری – پرواز و ….

ما به شما پیشنهاد میکنیم که به هیچ وجه این بازی فوق العاده را از دست ندهید چرا که Gangstar Vegas یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدی است .

ویژگی های بازی  Gangstar Vegas1.7.1b:

  • اضافه شدن چندین خودروی جدید به بازی
  • کم کردن حجم کلی بازی و بهینه کردن گرافیک
  • رایگان بودن وی آی پی برای همگان
امیر حسین مهربانی بازدید : 294 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

 

بازی تام سخنگوی من یکی از بهترین بازی های سرگرم کننده و بچه گانه است که فرزند شما را بسیار سرگرم خواهد کرد.توانایی صحبت کردن تام شما را به استفاده ی بیش تر از ان وا می دارد.شما می توانید گربه ی خود را اموزش دهید از او فیلم بگیرید ،او را در رخت خواب خود بخوابانید ،به او غذا بدهید و…این گربه دارای حالات شاد،غمگین،گریان،ناراحت،مضطرب و… می باشد که همین ویژگی بازی می تواند ان را در دل بچه ها و حتی بزرگتر ها جای دهد.این بازی دارای گرافیک و گیم پلی فوق العاده می باشد.توصیه می کنم ای بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید.این بازی دارای نسخه ی پول بی نهایت و هم چنین معمولی به همرا دیتای کم حجمش در سایت ما منتشر شده است.

برخی ویژگی های  بازی My Talking Tom  :

تربیت و پرورش دادن گربه ی دوست داشتنی تام و امکان غذا دادن و بازی کردن با او

سرگرم کردن خود و تام با کارهای مثل تکرار حرف های شما،  غلغلک دادن، سکته مغزی و غیره

تغییر ظاهر تام با کارهایی مانند تغییر رنگ چشم یا پوست او، گذاشتن عینک و کلاه و غیره

دارا بودن مینی گیم های متنوع در بازی برای سرگرم کردن تام

دریافت پاداش های گوناگون در بازی و کسب امتیاز و سکه برای باز کردن آیتم ها

قابلیت سفارشی سازی محیط بازی با صدها آیتم و ابزار

گرافیک و گیم پلی فوق العاده و خیره کننده

افزوده شدن لباس ها و پوشش های دیگر در نسخه ی جدید

بهبود گرافیک بازی در این نسخه ی جدید

 

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 190 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (1)

 

مجموعه سه تم فوق العاده زیبا با موضوع فیلم های برتر جهان  که مخصوص گوشی های پاکت پی سی می باشد را برای شما کاربران سایت دانلودها آماده دانلود کرده ایم.

 

 

 

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 207 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

دانلود Artisteer 4.3.0.60745 - نرم افزار طراحی قالب سایت

دانلود Artisteer

 

Artisteer 4.3.0.60745 تنها نرم افزار کاربر پسند بدون داشتن دانش برنامه نویسی می توان اقدام به ساخت قالب برای انواع مختلف سایت ها با انواع موضوع ها و یا ساخت تمپلت برای انواع CMS ها از جمله Drupal, WordPress .  DotNetNuke, Blogger شما می توانید قالب طراحی شده را به صورت پیش نمایش مشاهده نمایید . هماهنگ سازی با انواع مرورگرها از جمله IE, Firefox, Chrome , Opera Safari , … تنها گوشه ای از امکانات نرم افزار می باشد .

توصیه ما برای کسانی که می خواهند هزینه برای طراحی قالب ننمایند و یا می خواهند استارت یادگیری برای طراحی قالب برای انواع CMS ها و یا ایده هایی نو در سر دارند . با کمک این نرم افزار هم در وقت و هم در هزینه ها صرفه جویی نمایید.  شما کاربر گرامی هم اکنون می توانید نرم افزار Artisteer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 485 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی TMNT Out of the Shadows 2013 برای PC

 

دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows 2013 برای کامپیوتر

دانلود بازی لاکپشت های نینجا 2013

 | نسخه کامل و معتبر FLT |

 

Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows نسخه جدید بازی لاک پشت های نینجا 2013 در سبک اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Red Fly Studio ساخته و توسط کمپانی Activision  برای  پلتفرم های PC / XBOX360 / PS3 و در شبکه های Steam / X-Box Live / PSN عرضه شده است . بازی لاک پشت های نینجا داستان چهار لاک پشت نینجا به نام های Leonardo, Donatello, Michelangelo, Raphael را روایت می کند. ماجرا از این قرار است که گروهی فضایی از دریچه ای در سیاره ی خود وارد سیاره ی زمین و البته شهر نیویورک می شوند و می خواهند ماده ای را روی زمینی ها آزمایش کنند. این ماده ی صورتی رنگ چیزی است که باعث جهش هر انسانی می شود. بعد از اینکه گروه نینجای ما با این ها مواجه می شود ، تصمیم می گیرند … .

امیر حسین مهربانی بازدید : 225 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

http://topdownloadha.com/wp-content/uploads/8.1.jpg

| نسخه x64 و x86  |

| آپدیت ۱ دی ۹۳  –  ۲۲ دسامبر ۲۰۱۴|

Windows 8.1 در حقیق آپدیت ویندوز هشت است که توسط مایکروسافت در اکتبر ۲۰۱۳ منتشر شد . از آنجایی که ویندوز ۸ با انتقادهای فراوانی از سوی کاربران وفادار مایکروسافت روبرو شد ، شرکت تصمیم گرفت این ویندوز را به ۸٫۱ ارتقا دهد و تمامی کاربران را راضی کند . قابلیت های جدید در ویندوز ۸٫۱ شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیــز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فــول اسکـرین با عکس ها و مدیاهــای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت .سرعت ،کارایی، زیبایی و کارامد بودن این نسخه توانست محبوبیت زیادی بعد از شکست ویندوز ۸ برای مایکروسافت حاصل کند . از زمان انتشار این نسخه تا به اکنون هم چنان مایکروسافت آپدیت هایی برای این ویندوز عرضه داشته که هم اکنون آخرین نسخه این سیستم عامل به همراه آخرین آپدیت را برای شما در تاپ دانلودها آماده کرده ایم .

امیر حسین مهربانی بازدید : 417 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

 

 

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار SmithMicro Poser در خدمت شما هستیم. این نرم افزار سریع ترین راه برای تیم های حرفه ای و افرادی است که در زمینه طراحی انیمیشن و خلق کاراکترهای سه بعدی فعالیت می کنند. SmithMicro Poser نرم افزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه طراحی شخصیت های سه بعدی و انیمیشن سازی می باشد. این نرم افزار قدرتمند دارای کتابخانه ای است که تقریبا تمامی امکانات لازم برای طراحی کاراکترهای مختلف در زمینه های گوناگون را فراهم کرده و به راحتی می توان با استفاده از این کتابخانه 3 گیگابایتی و انواع افکت هایی که در نرم افزار گنجانده شده با کمی حوصله و سلیقه به صورت کاملا حرفه ای به پویانمایی و متحرک سازی تصاویر طراحی شده به صورت سه بعدی پرداخت. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

سازگاری با آخرین تکنولوژی های روز در زمینه کارت گرافیکی
استفاده بسیار آسان تر نسبت به نرم افزارهای مشابه
امکان طراحی انیمیشن های سه بعدی حرفه ای
پردازش سریعتر نسبت به نرم افزارهای رایج
واسط گرافیک بسیار جذاب و حرفه ای نرم افزار
وجود انبوهی از امکانات و طرح های آماده
ذخیره سازی با فرمت های مختلف
سازگاری با انواع ویندوزها
و …

امیر حسین مهربانی بازدید : 326 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی مهیج مسابقات موتورهای چهارچرخ Pure

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی به همراه آموزش نصب :.

بازی زیبای Pure که مربوط به مسابقات موتورهای چهارچرخ در جاده های خاکی و جنگل های پرفراز و نشیب می باشد، توسط کمپانی Black Rock Studio و Disney Interactive Studios  حمایت یافته و منتشر شده است. شرکت Black Rock که در ساخت بازی های رانندگی دیوانه وار همچون ATV Offroad Fury و MotoGP شهرت دارد بار دیگرمثل سابق با انتشار یکی دیگر از بازی های جنجالی خود را اثبات کرد. سوار بر موتورهای معروف به چهارچرخ پرنده در جاده ها و جنگل ها ناهموار و خطرناک به رقابت خواهید پرداخت. امکان انتخاب بازیکن را نیز دارید و می توانید پس از پیشرفت در مراحل و کسب مقام موتورهای جدید و قدرتمندی را برای ادامه مسابقات برگزینید. از نقاط قوت این بازی که در کمتر بازی های همسان Pure دیده می شود انجام حرکات حرفه ای نمایشی در هنگام پرش از موانع است، با هر حرکت نمایشی قدرت گرفته و امتیاز کسب خواهید کرد. امکان بازی آنلاین و قابلیت برپایی تورنمنت های چند نفره نیز از دیگر امکانات این بازی است. در بازی سه حالت مسابقه به نام های Race ، Sprint و FreeStyle می باشد، که در حالت Sprint و Race مسابقات مرحله ای را تجربه خواهید کرد که در Sprint دور مراحل کوتاه تر است و در سبک بازی FreeStyle مهمترین نکته ای که حائز اهمیت می باشد کنترل باک بنزین موتور می باشد، به علت ناهمواری ها زیاد باید از قدرت بیشتری استفاده کنید و در نهایت بنزین بیشتری را از دست خواهید داد لذا باید از تمام تکنیک های لازم برای صرفه جویی بنزین استفاده کرده و برای مثال از میان برها عبور کنید. امکان پر کردن باک بنزین نیز وجود دارد، یکی استفاده از جوایز گنجانده شده در مسیر مسابقه است که علاوه بر بنزین، دیگر امکانات همچون بازی دونفره را از جوایز بازی می توانید کسب کنید، و دیگری استفاده از تانکرهای بنزین است که با فاصله معین از ابتدا تا انتهای مسیر مسابقات تعبیه شده است. و چنانچه بنزین شما تمام شد بازی به پایان رسیده و به عبارتی Game Over خواهید شد. محل برگزاری مسابقات پیست های مجهزی همچون Wyoming ، Italy ، and New Mexico ، Ocotillo Wells و California می باشد که محیطی کاملا شبیه سازی شده و زیبا می باشد. بازی سراسر هیجان Pure را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 537 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

http://topdownloadha.com/wp-content/uploads/Trello-%E2%80%93-Organize-Anything.jpg یک نرم افزار بسیار قوی برای مراسم ها و جشن ها را برنامه ریزی کنید این نرم افزار برای اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی ۴٫۰ به بالا طراحی و منتشر شده است . سازماندهی مراسم های بزرگ یا حتی یک جشن تولد کوچک نیازمند برنامه ریزی دقیق می باشد . برنامه Trello به شما یاری می دهد که به تمامی کارهای خود برسید. این برنامه جذاب اندروید حتی می تواند بسته به نیاز شما تغییر کند. شما می توانید زمان های کاری خود را به نرم افزار بدهید تا نرم افزار برای شما برنامه ریزی کنید و به شما اطلاع دهد .

امیر حسین مهربانی بازدید : 204 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

http://topdownloadha.com/wp-content/uploads/Mr-Peabody-Sherman-new-poster.jpg

نام انیمیشن : Mr. Peabody And Sherman

ژانر: انیمیشن ، م

اجرایی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

خلاصه داستان : آقای پبتدی با یک سگ دوست میشود و اورا به عنوان حیوان خانگی خود قبول میکند آقای پیبادی متوجه میشود که این سگ از هوش خارق العاده ای برخوردار است و با بقیه موجودات فرق دارد اسم این سگ شرمن است …

امیر حسین مهربانی بازدید : 230 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21 Build 17 Final

امیر حسین مهربانی بازدید : 165 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

 

| به همراه دانلود مراسم معرفی ویندوز ۱۰ در دو کیفیت متفاوت |

 

Win 10 دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Preview

امیر حسین مهربانی بازدید : 173 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

 

 

 

Madagascar 3 Europes Most Wanted (2012) BDRip 720p Mkv

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

 

 

Madagascar 3 دانلود دوبله فارسی انیمیشن ماداگاسکار ۳ Madagascar 3 :Europes Most Wanted

امیر حسین مهربانی بازدید : 166 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

Epic WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p و HD 1080p می باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن (بدون مشکل پریدن) به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

|صدای اصلی انیمیشن، هر دو نسخه ی ۱۰۸۰ و ۷۲۰ اصلاح شد|

 

Epic 2013 persiancover دانلود دوبله فارسی انیمیشن جنگاور   Epic 2013

امیر حسین مهربانی بازدید : 155 شنبه 13 دی 1393 نظرات (1)

 

 

 

The Croods WebRip R6 (2013) Mkv

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

|نسخه نهایی دوبله گلوری، با اصلاحات نهایی (هماهنگ با نسخه بلوری) اضافه شد|

 

|نسخه Bluray انیمیشن در دو کیفیت HD 720p و HD 1080p اضافه شد|

 

 

 

The Croods cover small دانلود دوبله فارسی انیمیشن غارنشینان – The Croods 2013

امیر حسین مهربانی بازدید : 136 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

Piano no mori BDRip (2007) Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

|پخش برای اولین بار در دنیا، اختصاصی وبسایت دانلودها|

 

Piano Forest cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن جنگل پیانو   Piano Forest 2007

امیر حسین مهربانی بازدید : 113 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

Justin and The Knights of Valour Bluray (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD BDRip 720p به پست اضافه شد|

|نسخه کم حجم HD BDRip 1080p به پست اضافه شد|

 

Justin 2013 coveer دانلود انیمیشن Justin and The Knights of Valour 2013

امیر حسین مهربانی بازدید : 86 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

 

 

 

Monsters vs Aliens Season 1 HDTVRip (2013) Mkv

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

|زیرنویس فارسی قسمت بیست و یکم به پست اضافه شد|

 

|قسمت ۲۶ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

 

 

monsters vs aliens tv series season 1 cover دانلود فصل اول انیمیشن Monsters vs Aliens 2013

امیر حسین مهربانی بازدید : 300 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

spiner

محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی  را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه FLT بازی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

sniper ghost warrior 2 cover small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

امیر حسین مهربانی بازدید : 586 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

Monsters University Web-DL (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p و HD 1080p به پست اضافه شد|

|نسخه بلوری اوریجینال Bluray 1080p-SPARKS به پست اضافه شد|

 

Monsters University cover small دانلود انیمیشن دانشگاه هیولاها   Monsters University 2013

امیر حسین مهربانی بازدید : 146 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

 

The Incredibles BDRip (2004) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

|مشکل لینک های دانلود برطرف شد|

 

the incredibles cover small دانلود دوبله فارسی انیمیشن شگفت انگیزان The Incredibles 2004

امیر حسین مهربانی بازدید : 90 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

 

Cars 2 BDRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 720p می باشد|

|برای اولین بار در ایران ، نسخه گلوری انیمیشن|

 

Cars2 Cover small دانلود دوبله فارسی انیمیشن ماشین ها 2 Cars 2 2011

امیر حسین مهربانی بازدید : 91 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

 

Rango (2011) 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های ایرانی انیمیشن Rango 2011 با کیفیت ۷۲۰p

زیر نویس فارسی به صورت جداگانه اضافه شد


rango 2011 دانلود انیمیشن Rango 2011

امیر حسین مهربانی بازدید : 76 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

 

Rio BRRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

|برای اولین بار با کیفیت HD 720P ریپ شده از بلوری اوریجینال|

 

rio cover دانلود انیمیشن Rio 2011

امیر حسین مهربانی بازدید : 192 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

 

Ice Age Continental Drift (2012) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

Ice Age 4 دانلود دوبله فارسی انیمیشن عصر یخبندان 4   Ice Age: Continental Drift 2012

تعداد صفحات : 8

درباره ما
مرجع کامل و بزرگ دانلود ها برای اولین بار در وبلاگ ما دانلود بازی،نرم افزار،کتاب و... دانلود کتاب های دبیرستان دانلود اهنگ از مرتضی پاشایی دانلود بازی های اندروید خرید لوازم مورد نیاز چای سبز تیما اموزش انگلیسی در خواب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 653
  • بازدید ماه : 2,811
  • بازدید سال : 12,356
  • بازدید کلی : 132,540
  • کدهای اختصاصی