loading...
دانلودها-بازی،نرم افزار،کتاب،آموزش و...
امیر حسین مهربانی بازدید : 190 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (1)

 

مجموعه سه تم فوق العاده زیبا با موضوع فیلم های برتر جهان  که مخصوص گوشی های پاکت پی سی می باشد را برای شما کاربران سایت دانلودها آماده دانلود کرده ایم.

 

 

 

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 207 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

دانلود Artisteer 4.3.0.60745 - نرم افزار طراحی قالب سایت

دانلود Artisteer

 

Artisteer 4.3.0.60745 تنها نرم افزار کاربر پسند بدون داشتن دانش برنامه نویسی می توان اقدام به ساخت قالب برای انواع مختلف سایت ها با انواع موضوع ها و یا ساخت تمپلت برای انواع CMS ها از جمله Drupal, WordPress .  DotNetNuke, Blogger شما می توانید قالب طراحی شده را به صورت پیش نمایش مشاهده نمایید . هماهنگ سازی با انواع مرورگرها از جمله IE, Firefox, Chrome , Opera Safari , … تنها گوشه ای از امکانات نرم افزار می باشد .

توصیه ما برای کسانی که می خواهند هزینه برای طراحی قالب ننمایند و یا می خواهند استارت یادگیری برای طراحی قالب برای انواع CMS ها و یا ایده هایی نو در سر دارند . با کمک این نرم افزار هم در وقت و هم در هزینه ها صرفه جویی نمایید.  شما کاربر گرامی هم اکنون می توانید نرم افزار Artisteer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 225 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

http://topdownloadha.com/wp-content/uploads/8.1.jpg

| نسخه x64 و x86  |

| آپدیت ۱ دی ۹۳  –  ۲۲ دسامبر ۲۰۱۴|

Windows 8.1 در حقیق آپدیت ویندوز هشت است که توسط مایکروسافت در اکتبر ۲۰۱۳ منتشر شد . از آنجایی که ویندوز ۸ با انتقادهای فراوانی از سوی کاربران وفادار مایکروسافت روبرو شد ، شرکت تصمیم گرفت این ویندوز را به ۸٫۱ ارتقا دهد و تمامی کاربران را راضی کند . قابلیت های جدید در ویندوز ۸٫۱ شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیــز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فــول اسکـرین با عکس ها و مدیاهــای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت .سرعت ،کارایی، زیبایی و کارامد بودن این نسخه توانست محبوبیت زیادی بعد از شکست ویندوز ۸ برای مایکروسافت حاصل کند . از زمان انتشار این نسخه تا به اکنون هم چنان مایکروسافت آپدیت هایی برای این ویندوز عرضه داشته که هم اکنون آخرین نسخه این سیستم عامل به همراه آخرین آپدیت را برای شما در تاپ دانلودها آماده کرده ایم .

امیر حسین مهربانی بازدید : 417 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

 

 

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار SmithMicro Poser در خدمت شما هستیم. این نرم افزار سریع ترین راه برای تیم های حرفه ای و افرادی است که در زمینه طراحی انیمیشن و خلق کاراکترهای سه بعدی فعالیت می کنند. SmithMicro Poser نرم افزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه طراحی شخصیت های سه بعدی و انیمیشن سازی می باشد. این نرم افزار قدرتمند دارای کتابخانه ای است که تقریبا تمامی امکانات لازم برای طراحی کاراکترهای مختلف در زمینه های گوناگون را فراهم کرده و به راحتی می توان با استفاده از این کتابخانه 3 گیگابایتی و انواع افکت هایی که در نرم افزار گنجانده شده با کمی حوصله و سلیقه به صورت کاملا حرفه ای به پویانمایی و متحرک سازی تصاویر طراحی شده به صورت سه بعدی پرداخت. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

سازگاری با آخرین تکنولوژی های روز در زمینه کارت گرافیکی
استفاده بسیار آسان تر نسبت به نرم افزارهای مشابه
امکان طراحی انیمیشن های سه بعدی حرفه ای
پردازش سریعتر نسبت به نرم افزارهای رایج
واسط گرافیک بسیار جذاب و حرفه ای نرم افزار
وجود انبوهی از امکانات و طرح های آماده
ذخیره سازی با فرمت های مختلف
سازگاری با انواع ویندوزها
و …

امیر حسین مهربانی بازدید : 230 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21 Build 17 Final

امیر حسین مهربانی بازدید : 165 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

 

| به همراه دانلود مراسم معرفی ویندوز ۱۰ در دو کیفیت متفاوت |

 

Win 10 دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Preview

امیر حسین مهربانی بازدید : 82 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید

امیر حسین مهربانی بازدید : 146 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)

برای دانلود ویندوز7 به ادامه ی مطلب بروید.

http://www.sarzamindownload.com/upload_chs1/image/91/08/Windows7.Ultimate.SP1.x86.x64.jpg

جدیدترین نسخه از ویندوز 7 که حاوی آپدیت های جدید آن میباشد، چند روز پیش منتشر شد و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت نمایید. این نسخه حاوی ورژن Ultimate میباشد که کامل ترین نسخه ویندوز 7 است.

 

نکته قابل توجه این است که این ویندوز دقیقا بر اساس نسخه اورجینال مایکروسافت بوده و هیچ دستکاری در آن نشده است. در صورت تمایل میتوانید توسط Loader مخصوصی که در این پکیج قرار گرفته است ویندوز خود را فعال سازی و رجیستر کنید تا امکان آپدیت کردن آن نیز وجود داشته باشد. همچنین بوتیبل (Bootable) بوده میتوانید کامپیوتر خود را با آن بوت و راه اندازی کنید.

امیر حسین مهربانی بازدید : 123 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

با استفاده از اسکین پک Angry Birds StarWars می توانید ظاهر ویندوز سون خود را همانند بازی محبوب انگری بردز کنید . با استفاده از اسکین پک ها می توانید تمام ظاهر ویندوز سون خود را تغییر دهید و این تغییر یاعث تعویض بخش های مختلفی از ویندوز همچون تسکبار ، استارت ، صفحه لوگین ، پنجره ها و … خواهد شد . می توانید این اسکین پک را نصب و یا به صورت کامل حذف کنید . برای دریافت نسخه ی ۳۲ و یا ۶۴ بیتی این Skin pack به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

Angry Birds StarWars Skin Pack دانلود اسکین پک Angry Birds StarWars Skin Pack   ویندوز 7

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 1093 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

برای دانلود نمایش کره ی زمین برای ویندوز (تصویر زمینه ی متحرک و کاملا زنده) به ادامه ی مطلب برویدhttp://img5.downloadha.com/mohammad/1392/06/EarthView.jpg

EarthView نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در ۲۴ ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نماهای مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. این نرم افزار با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی 2560×1600 به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهرها،اثرات جوی،ابرها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد. EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از ۱۰۰ هزار شهر کشورهای مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و باتوجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری میتواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 137 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

برای دانلود نرم افزار رایت برای کامپیوتر به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید

http://img5.downloadha.com/Tade/pic/Nero.2014.Platinum.Cover.jpgاین هم قویترین نرم افزار رایت سی دی و دی وی دی برای کامپیوتر که از بهترین ابزار هابرخوردار است و مهم ترین ویژگی این نرم افزار ان است که قابلیت سفارشی کردن را داراست

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

امیر حسین مهربانی بازدید : 107 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

http://www.sarzamindownload.com/upload_chs1/image/93/03/Clean.Master_5.8.9_Android_a.jpg

با دانلود این نرم افزار از ادامه ی مطلب مشاهده می کنید که گوشی اندوریدیتان مانند روز اول پرسرعت است

ویژگیها:باز کردن بازی ها بدون تیک

افزایش سرعت چشمگیر

پاک کردن اختصاصی برنامه ها

سفارشی کردن برنامه هاو...

امیر حسین مهربانی بازدید : 236 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

با استفاده از این نرم افزار می توانید با چند کلید کامپیوتر خود را قفل کنید،حتی می توانید ان را سفارشی کنید یعنی فقط ماوس،یا فقط صفحه نمایش یا هرجای دیگر را به طور کاملا جداگانه قفل کنید که این خود موجب میشود که کامپیوتر شما به یک سیستم غیر قابل نفوذ تبدیل شود.

حتی اکان قفل درب cdromh یاdvd rom را هم داراست

http://img.downloadha.com/Adel/1389/09/Pics/Lock-My-PC.jpgبرای دانلود این نرم افزار کاربردی برای سیستم خود می توانید به ادامه ی مطلب بروید

امیر حسین مهربانی بازدید : 160 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

http://www.yasdl.com/wp-content/uploads/2013/08/Win7_YasDL.com_.jpg

دانلود اخرین نسخه ی ارائه شده که از بهترین نوع ویندوز 7 است

ویژگی ها:

32 بیتی

64بیتی

کرک و اکتیو ویندوز

به همراه چند صد تا ویدجت جدید

و...

امیر حسین مهربانی بازدید : 182 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

http://www.yasdl.com/wp-content/uploads/2014/08/KMSpico.jpg

دانلودکرک نسخه ی 8.1 ویندوز 8 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

امیر حسین مهربانی بازدید : 94 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

http://img5.downloadha.com/Tade/pic/IDM.jpg

دانلود اخرین نسخه ی دانلود منیجر برای کامپیوتر

با دالنود منیجر تمام فایل های دانلودی خود را به بهترین حالت مدریت کنید ،امکانات این نرم افزار ان قدر زیاد است که در یک پست جای نمی گیرد

ویژگی ها:

بستن idm

خاموش شدن اتوماتیک

سرعت بالا در دانلود و...

امیر حسین مهربانی بازدید : 144 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQwyK0q0Wan4me01JOL6Nz9058LJQuPpyLa8j9eYRmkrz_gKAB0sgدانلود نسخه ی جدید بازار برای گوشی های اندرودی که با استفاده از این نرم افزار می توان بهترین اپلیکیشن های جدید را دریافت کنند

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

نویسنده:امیرحسین مهربانی

بازار جدید

امیر حسین مهربانی بازدید : 100 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

http://androidina.net/wp-content/uploads/Root-Explorer.png

برنامه ای قدرتمند برای مدیریت فایلها .

با قابلیتهایی مانند :

– دستیابی به فایلهای سیستمی
– انتخاب همزمان چند فایل برای عملیات مختلف
– فشرده سازی و باز کردن فایلهای Zip
– مشاهده و باز کردن فایلهای RAR (فشرده سازی با قالب RAR بدلیل عدم اجازه از شرکت RARLab میسر نیست)
– ویرایش فایلهای متنی
– اجرای Script ها
– جستجوی فایلها
– تغییر اجازه دسترسی فایلها
– نمایش بصورت لیست ، لیست با جزئیات و آیکون
– نمایش فایلهای مخفی

امیر حسین مهربانی بازدید : 109 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

لانچر ویندوز8 برای اندروید

در این نوشته قصد داریم لانچری برای گوشی اندرویدی شما معرفی کنیم که موبایلتان را شبیه آنچه در ویندوز ۸ دیده‌اید خواهد کرد. در این برنامه Tileها یا کاشی‌های زنده به‌سبک ویندوز برای نرم‌افزارهای موبایل همچون Gmail، News، Weather و… وجود دارد. همچنین برنامه قابلیت‌های متنوعی برای شخصی‌سازی دارد، مثل عوض کردن محل Tileها، عنوان آن‌ها و اندازه‌هایشان. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

http://img4.downloadha.com/ali/2013/05/win8-launcher-android.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 171 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

اجرای فایل های اندروید در کامپیوتر

http://androidiha.com/wp-content/uploads/46dab725dcec21832ff6fc55e05fcea7_XL.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزار فوق العاده BlueStacks AppPlayer Alpha را به شما معرفی می کنیم. به کمک این نرم افزار فوق العاده قبل از ریختن برنامه ها و بازی های اندروید بر روی گوشی، بر روی کامپیوتر خود با سرعت بالا اجرا کنید و تست کنید. این نرم افزار فوق العاده که توسط شرکت BlueStacks  ارائه شده است می تواند جزء نرم افزار های بسیار کاربردی باشد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا نرم افزار ها، بازی ها، تصاویر، فیلم ها و … را ما بین ویندوز و گوشی خود انتقال دهید و از آنها نهایت استفاده را کنید. شما به آسانی می توانید فضای ویندوز خود را تبدیل به یک سیستم عامل اندروید کنید.

اندرويد 1.5 و بالاتر
117 مگابايت
 
اجرای نرم افزار ها و بازی های اندروید در کامپیوتر با BlueStacks AppPlayer Alpha ارائه توسط: اندرویدی ها در تاریخ ۹۰-۰۷-۲۶ . اجرای نرم افزار ها و بازی های اندروید در کامپیوتر با BlueStacks AppPlayer Alpha - اندرویدی ها نرم افزار فوق العاده BlueStacks AppPlayer Alpha را به شما معرفی می کنیم. به کمک این نرم افزار فوق العاده قبل از ریختن برنامه ها و بازی های اندروید بر روی گوشی، بر روی کامپیوتر خود با سرعت بالا اجرا کنید و تست کنید. این نرم افزار فوق العاده که توسط شرکت BlueStacks  ارائه شده
امیر حسین مهربانی بازدید : 119 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی سفالگری برای اندروید

http://androidiha.com/wp-content/uploads/519.jpg

دانلود بازی Let’s Create! Pottery برای اندروید | یک بازی ساده و در عین حال جذاب

قیمت در گوگل پلی ۴٫۹۹$

Let’s Create! Pottery یک بازی فکری و هیجان انگیز است که در آن تبدیل به یک هنرمند می شوید. این بازی همانند سفالگری واقعی یک گردون دارد و گل را میگرداند و شما با لمس صفحه نمایش خود یک سفال زیبا را میسازید. در بازی Let’s Create! Pottery شما میتوانید با کامل کردن سفال با رنگ های موجود و طرح های بی نظیر سفال خود را به بهترین شکن ممکن در آورید. شما همچنین میتوانید از طرح های آماده استفاده کنید و یا طرح مورد نظر خودتان را بسازید.

 

مهم ترین ویژگی بازی Let’s Create! Pottery  این است که شما بعد از ساخت سفال میتوانید سفال خود را بفروشید و با پول آن طرح های جدید خریداری کنید. شما حتی میتوانید از سفال خود عکس بگیرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. بازی Let’s Create! Pottery دارای گرافیک سه بعدی میباشد.

 

اگر از علاقمندان به بازی های سبک شبیه سازی هستید،حتماً بازی Let’s Create! Pottery را دانلود کنید.

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 163 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود فیسبوک نسخه ی جدید

دانلود برنامه Facebook Messenger v18.0.0.19.14 مسنجر فیسبوک

دانلود برنامه Facebook Messenger v18.0.0.19.14 برای اندروید | یک مسنجر همه کاره!

 

برنامه Facebook Messenger امکان چت کردن با دوستان فیسبوکی و غیر فیسبوکی را به شما می دهد، تا با گوشی اندروید در فیسبوک یا غیر از آن براحتی با مخاطبان خود چت کنید. نسخه نهایی این برنامه که تازگی ارائه شده است تمامی مشکلات از قبیل مشکلات اتصال به فیسبوک را برطرف کرده است. همچنین این برنامه تمامی امکانات دیگر فیسبوک مانند چت صوتی یا تصویری را نیز دارا است.

 

با استفاده از برنامه Facebook Messenger حتی می توانید چت و پیام هایی که با کامپیوتر انجام دادید را به راحتی باز کنید و آنها را مرور کنید. برای اینکار باید صفحه چت را به سمت چپ بکشید. از ویژگی های این برنامه آپلود عکس از روی مموری گوشی و گذاشتن شکلک های متنوع، عدم نیاز به ثبت نام و پرداخت هزینه، دریافت پیام های فیسبوک، دریافت اطلاعیه ها، مشاهده دوستان آنلاین، امکان ایجاد مکالمه گروهی و… می باشد.

امیر حسین مهربانی بازدید : 131 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

دانلودفایر فاکس جدید برای اندروید

http://kingapk.ir/wp-content/uploads/2014/12/Firefox_Browser_kingapk-1.jpg
Firefox Android 34.1 Final / فایرفاکس اندروید

فایرفاکس یکی از محبوبترین و قدرتمندترین مرورگر اندروید می باشد که رایگان عرضه عرضه شده است .این مرورگر میلیون ها طرفدار دارد . Firefox به دلیل سرعت بالا و ظاهر زیبایی که دارد شما را جذب خود می کند. این مرورگر با ویژگی هایی که دارد و تمام انتظاراتی را که از یک مرورگر دارید را در اختیار شما قرار می دهد . با نصب فایرفاکس برروی اسمارت فون خود قید مرورگر پیش فرض را بزنید و به جمع طرفداران میلیونی فایرفاکس بپیوندید .برای دانلود این مرورگر فوق العاده به ادامه مطلب بروید

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 66 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود برنامه Camera FV-5 افزایش کیفیت دوربین

دانلود برنامه Camera FV-5 افزایش کیفیت دوربین

افزایش کیفیت و اضافه شدن امکانات کاربردی به دوربین در برنامه Camera FV-5 

 

Camera FV-5 یک دوربین حرفه ای می باشد که بوسیله آن می توانید تصاویر با کیفیتی تهیه نمایید. این برنامه گوشی شما را به یک دوربین عکاسی حرفه ای تبدیل می کند. با استفاده از برنامه Camera FV-5 و کنترل های دستی DSLR که نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد، می توانید عکس های خام بسیار زیبا تهیه کرده و سپس عملیات دلخواه خود را روی آنها پیاده کنید. به طور حتم از نتایج بدست آمده متعجب خواهید شد! تنها محدودیت شما قوه خلاقیت شما است. تمامی پارامترهای عکاسی قابل تنظیم و همیشه در دستان شما هستند و شما را برای گرفتن عکس های حرفه ای یاری می کنند.

 

اضافه شدن حالت فلش های اضافه، بهبود کیفیت زوم، اضافه شدن پیش نمایش و برخی دیگر از تغییرات این نسخه می باشد.در این نسخه ارور doesn’t work به طور کامل برطرف شده است و دارندگان اندروید ۴٫۲ و بالاتر می توانند بدون مشکل از برنامه فوق استفاده نمایند.

امیر حسین مهربانی بازدید : 174 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

Skype Skype free IM & video calls v5.1.0.57240

{ بهترین و باکیفیت ترین اپلیکیشن های موجود برای برقراری تماس های صوتی و تصویری رایگان با سراسر جهان بصورت آنلاین }


{ به تازه ترین ورژن موجود آپدیت شد }

با محبوبترین نرم افزار برقراری تماس رایگان در سراسر جهان ، Skype ، همراه شوید . این اپلیکیشن ، تولید شده بوسیله غول صنعت کامپیوتر ، مایکروسافت ، تولید و ارائه شده است . با بیش از 250 میلیون کاربر تنها بروی سیستم عامل اندروید ، این مسنجر ، برترین پیام رسان جهان برای این سیستم عامل می باشد . با انتشار ورژن نهایی 4 این اپلیکیشن ، انتظار بسیاری از افراد سرانجام به پایان رسید . کمپانی اسکایپ،  این نرم افزار را  با نمایش و ظاهری بسیار جدید و زیبا منتشر کرد .

تغییرات گسترده ای در ویژگی ها و نمایه های این نرم افزار ایجاد شده است و پیشنهاد میکنیم اصلا آنرا از دست ندهید . بوسیله این نرم افزار ، می توانید با وارد شدن به اکانت خود ، به آسانی با دوستان و آشنایان خود که  از این نرم افزار استفاده میکنند ، تماس صوتی و تصویری برقرار کنید و به رایگان تا ساعت ها به گفتگو با آنها بپردازید . مسنجر اسکایپ ، همچنین کیفیت ارتباط شما باتوجه به سرعت اینترنتی شما بصورت خودکار تنظیم میکند تا بدون هیچگونه نگرانی از لگ داشتن یا قعطی در تماس ، به گفتگو با دوستانتان بپردازید . کاربران استفاده کننده از این مسنجر ، امتیاز خوب 4.0 از 5 را به این نرم افزار اختصاص داده اند .

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 68 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

ONE%20Browser UC Browser v10.0.2

UC Browser  یک مرورگر بسیار پپرطرفدار در میان کاربران ایرانی اندروید می باشد . این مرورگر ، یک بروزر بسیار قدرتمند و پرسرعت می باشد و با بهینه سازی صفحات وب و برگه های اینترنتی سرعت مرورگر اینترنت شما را چند برابر افزایش می دهد . همچنین ، این برنامه ، با بهینه سازی اینترنت ، هزینه های شما در پرداخت هزینه ی اینترنتی را کاهش می دهد . این مرورگر ، برگزیده و برنده جایزه های بسیار بزرگی مانند ” بهترین مرورگر اندروید در سال های 2011 و 2012 ” ، دارای بیش از 400 میلیون کاربر و … می باشد . این مرورگر ، با پشتیبانی کامل و نمایش درست زبان پارسی ، هم اکنون دراختیار همه ی پارسی زبانان جهان می باشد . پشتیبانی از آخرین ورژن ارائه شده اندروید ،  ویژگی مهم دیگر آن می باشد . این مرورگر ، بدلیل سرعت بالا و برخی ویژگی های دیگر ، محبوبترین مرورگر بروی تلفن های همراه ایرانیان می باشد . یو سی بروزر ، مرورگری کامل و بدون نیاز به هرگونه اپلیکیشن اضافه میباشد که میتوانید بدون محدودیت ، در اینترنت چرخش کنید . سازگاری این مرورگر ، با جدیدترین متد های کدنویسی جهان نیز بسیار ستودنی می باشد .

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 92 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار واتس آپ

دانلود مسنجر واتس اپ WhatsApp Messenger v2.11.458

 برنامه WhatsApp Messenger یکی از بهترین و محبوب ترین مسنجر های ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به کمک برنامه WhatsApp می توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی در سریعترین زمان ممکن ارسال کنید. برنامه مسنجر واتس اپ هم اکنون دارای بیش از ۱۰ میلیون کاربر می باشد و یکی از پر مخاطب ترین مسنجرهای عرضه شده است. پس از اجرای این برنامه، مخاطبان شما که واتس اپ را در دستگاه خود دارند، بصورت اتوماتیک در لیست شما اضافه می شوند.

 

از ویژگی های مسنجر WhatsApp می توان به چت کردن بصورت گروهی، داشتن شکلک های بسیار متنوع و زیبا، امکان ارسال و دریافت فایل های مختلف، ضبط صدا و ارسال سریع، قابلیت مسدود سازی مخاطب، استفاده ناچیز از اینترنت و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.

امیر حسین مهربانی بازدید : 182 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

دیکشنری انگلیسی به انگلیسی لانگمن برای موبایل (اندروید)

دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی لانگمن برای موبایل (اندروید) - Longman English Dictionary

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

دیکشنری و فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی Longman در طی چند سال اخیر، به استانداردی برای آموزش و مراجعه زبان آموزان تبدیل شده است. نسخه موبایل این دیکشنری پرطرفدار، حاوی بیش از 250 هزار واژه و نزدیک به 165 هزار مثال برای لغات مختلف می باشد. چیزی که این دیکشنری را از سایر دیکشنری های مشابه متمایز می کند، این است که لانگمن برای توضیح معنای لغات فقط از حدود 2 هزار کلمه متداول انگلیسی استفاده می کند. یعنی افرادی که در حال آموزش زبان انگلیسی هستند به راحتی می توانند معنای لغات را درک کنند. همچنین این دیکشنری امکان تلفظ لغات با 2 لهجه امریکایی و بریتانیایی را دارد.

امیر حسین مهربانی بازدید : 83 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه برنامه Tango Messenger, Video & Calls برای اندروید

http://kingapk.ir/wp-content/uploads/2014/12/Tango-Messenger-4.jpg

دانلود آخرین نسخه Tango 3.11.114100

Tango Messenger اپلیکیشنی قدرتمند در زمینه ی تماس های صوتی و تصویری می باشد. که با آن میتوانید با دوستان خود در هر جای جهان که باشند با بالاترین کیفیت ممکن به برقراری تماس های صوتی، تصویری و متنی بپردازید. این برنامه از تمام اتصال های وای فای، ۳جی، ۴جی و … پشتیبانی می کند و برروی تمام گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب است و استفاده از آن به صورن رایگان البته جدا از هزینه ی اینترنت می باشد.اگر تجربه استفاده از این نرم افزار ها را داشته باشید حتما می دانید که هزینه تماس صوتی از طریق اینترنت بسیار کمتر از تماس با موبایل است

امیر حسین مهربانی بازدید : 114 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)
کیبورد هوشمند با Kii Keyboard + Emoji Premium v1.2.24

Kii keyboard یک کیبورد هوشمند و با قابلیت های بالا برای کاربران اندروید می باشد. با کیبورد فوق می توانید با دقت بالا شروع به تایپ نوشته های مورد نظر خود نمایید. برنامه فوق یک کیبورد مطمئن و حرفه ای برای جایگزین کردن به جای کیبورد اصلی گوشی اندروید می باشد. این کیبورد ترکیبی از بهترین ویژگی های تمامی کیبورد ها به همراه دقت بالا با قابلیت Swype برای اندروید می باشد. این کیبورد به دلیل پشتیبانی از اکثر زبان های دنیا، جزء محبوب ترین کیبورد ها قرار گرفته است. از قابلیت های Kii Keyboard می توان به پیش بینی دقیق و هوشمندانه کلمات اشاره نمود. همچنین Kii Keyboard دارای گرافیک بالا و قالب های متنوع می باشد که میتواند ظاهر جدیدی را به گوشی شما بیافزاید. قراردادن تصویر دلخواه به عنوان پس زمینه کیبورد، ارائه ۸ قالب زیبا و با کیفیت، ردیف اضافی کلیدهای مکان نما، ورودی هایی همانند Swype، پشتیبانی از شکلک های IOS6، قابلیت ساخت دکمه های اضافی و … از امکانات این برنامه می باشد.

امیر حسین مهربانی بازدید : 78 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

http://androidiha.com/wp-content/uploads/ezPDF1Androidiha.com_.jpg

یکی از بهترین برنامه های اجرای فایل های PDF در google play است. این نرم افزار امکان خواندن سریع فایل های PDF را برای شما فراهم می کند. از امکانات این برنامه جستجوی متن هوشمند است که شما را قادر می سازد تا به راحتی به هر قسمت از متن موجود در فایل PDF رجوع کنید. همچنین شما می توانید اندازه متن را تغییر دهید و یا آن را رنگی نمایید. این برنامه امکان پخش فایل های چند رسانه ای موجود در فایل PDF را ممکن می سازد.

امیر حسین مهربانی بازدید : 113 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بی ریخت سنج ! مخصوص موبایل (اندروید) -

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

نرم افزار بی ریخت سنج (!) یا Ugly Meter که مخصوص موبایل می باشد، میزان بی ریختی شما را خواهد سنجید !

 

روش کار به این صورت است که باید با نرم افزار Ugly Meter عکسی از خودتان یا یکی از دوستانتان بگیرید. سپس این نرم افزار محاسبات لازم را انجام می دهد و می گوید که میزان بی ریختی صاحب عکس چقدر است. این نرم‌افزار، نمره ای بین 1 تا 10 به عکس شما می دهد. و هر چه عدد به 10 نزدیک تر باشد، ضمن شرمندگی، شما بی ریخت ترید !

 

برنامه نویس این نرم افزار، عقیده دارد که اطرافیان شما هرگز به شما نخواهند گفت که چقدر بی‌ریخت هستید. اما این نرم افزار بدون هیچگونه تعارف، واقعیت را به شما می گوید !

امیر حسین مهربانی بازدید : 128 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار هواشناسی برای اندروید

GO Weather Forecast Widgets Premium 5 Android

 

 

 

 

تمام انتظاراتی که از یک نرم افزار هواشناسی دارید، در GO Weather وجود دارد!

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی شما امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد، توسط نرم افزار GO Weather میتوانید وضعیت آب و هوایی تمام شهرهای دنیا را به صورت لحظه به لحظه مشاهده کنید. علاوه بر این، GO Weather امکان پیش بینی آب و هوا تا 5 روز آینده را هم دارد. به این ترتیب اگر قصد سفر دارید میتوانید از وضعیت آب و هوای فعلی و روزهای آینده باخبر شوید.

امیر حسین مهربانی بازدید : 115 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار قرآن موبایل (اندروید)، با صوت قاریان مشهور و ترجمه فارسی -

 

 

دانلود نرم افزار قرآن موبایل (اندروید)، با صوت قاریان مشهور و ترجمه فارسی

iQuran 2.4 Android

  http://www.sarzamindownload.com/upload_chs1/image/91/06/iQuran.Pro_2.3.3_Android.jpg

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای کاربران سایت سرزمین دانلود داریم.

نرم افزار قرآن کریم با خط عثمان طه، با ترجمه فارسی آیت الله مکارم شیرازی، به همراه صوت دلنشین 3 قاری مشهور جهان اسلام.

 

این نرم افزار مخصوص موبایل های اندروید بوده و فایل نصب نرم افزار به همراه ترجمه فارسی آن به صورت یکجا قابل دانلود است.

 

همچنین 3 دوره تلاوت کامل قرآن کریم با صدای 3 قاری مشهور را میتوانید به صورت جداگانه دانلود کرده و به نرم افزار اضافه کنید. (قاریان ارجمند عبدالباسط، سعدالغامدی، ماهرالمعیقلی)

امیر حسین مهربانی بازدید : 151 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

Custom-Live-Wallpaper

یکی از ویژگی های منحصر به فرد اندروید که سایر سیستم عامل های مشابه از آن بی بهره هستند امکان نمایش وال پیپرهای لایو می باشد ؛ وال پیپرهایی که می توانند با حرکت خود ، جنب و جوش و شادابی را در محیط کاری تان به شما بدهند . اگر شما نیز به این قابلیت اندروید علاقه داشته و می خواهید تا وال پیپر لایو اختصاصی خود را بدون داشتن کمترین دانش برنامه نویسی ایجاد کرده و به سادگی فایل نصبی APK آن را بسازید پیشنهاد می کنیم آموزش پیش رو را که به صورت اختصاصی توسط اندروید ها تهیه شده است از دست ندهید !

امیر حسین مهربانی بازدید : 83 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

http://www.androidha.com/wp-content/uploads/2013/01/PowerAMP.jpg

آهنگ ها را با کیفیت بیشتری گوش بدهید. نرم افزار Poweramp Music Player  لذت شنیدن آهنگ های زیبا را برای شما دو چندان می کند. این نرم افزار قابلیت اجرای فرمت های مختلف از قبیل mp3، mp4، alac، OGG، WMA، FLAC، WAV، APE، WV را دارد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
مرجع کامل و بزرگ دانلود ها برای اولین بار در وبلاگ ما دانلود بازی،نرم افزار،کتاب و... دانلود کتاب های دبیرستان دانلود اهنگ از مرتضی پاشایی دانلود بازی های اندروید خرید لوازم مورد نیاز چای سبز تیما اموزش انگلیسی در خواب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 661
  • بازدید ماه : 2,819
  • بازدید سال : 12,364
  • بازدید کلی : 132,548
  • کدهای اختصاصی