loading...
دانلودها-بازی،نرم افزار،کتاب،آموزش و...
امیر حسین مهربانی بازدید : 160 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

http://www.yasdl.com/wp-content/uploads/2013/08/Win7_YasDL.com_.jpg

دانلود اخرین نسخه ی ارائه شده که از بهترین نوع ویندوز 7 است

ویژگی ها:

32 بیتی

64بیتی

کرک و اکتیو ویندوز

به همراه چند صد تا ویدجت جدید

و...

امیر حسین مهربانی بازدید : 182 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

http://www.yasdl.com/wp-content/uploads/2014/08/KMSpico.jpg

دانلودکرک نسخه ی 8.1 ویندوز 8 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

امیر حسین مهربانی بازدید : 94 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

http://img5.downloadha.com/Tade/pic/IDM.jpg

دانلود اخرین نسخه ی دانلود منیجر برای کامپیوتر

با دالنود منیجر تمام فایل های دانلودی خود را به بهترین حالت مدریت کنید ،امکانات این نرم افزار ان قدر زیاد است که در یک پست جای نمی گیرد

ویژگی ها:

بستن idm

خاموش شدن اتوماتیک

سرعت بالا در دانلود و...

امیر حسین مهربانی بازدید : 144 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQwyK0q0Wan4me01JOL6Nz9058LJQuPpyLa8j9eYRmkrz_gKAB0sgدانلود نسخه ی جدید بازار برای گوشی های اندرودی که با استفاده از این نرم افزار می توان بهترین اپلیکیشن های جدید را دریافت کنند

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

نویسنده:امیرحسین مهربانی

بازار جدید

امیر حسین مهربانی بازدید : 163 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود فیسبوک نسخه ی جدید

دانلود برنامه Facebook Messenger v18.0.0.19.14 مسنجر فیسبوک

دانلود برنامه Facebook Messenger v18.0.0.19.14 برای اندروید | یک مسنجر همه کاره!

 

برنامه Facebook Messenger امکان چت کردن با دوستان فیسبوکی و غیر فیسبوکی را به شما می دهد، تا با گوشی اندروید در فیسبوک یا غیر از آن براحتی با مخاطبان خود چت کنید. نسخه نهایی این برنامه که تازگی ارائه شده است تمامی مشکلات از قبیل مشکلات اتصال به فیسبوک را برطرف کرده است. همچنین این برنامه تمامی امکانات دیگر فیسبوک مانند چت صوتی یا تصویری را نیز دارا است.

 

با استفاده از برنامه Facebook Messenger حتی می توانید چت و پیام هایی که با کامپیوتر انجام دادید را به راحتی باز کنید و آنها را مرور کنید. برای اینکار باید صفحه چت را به سمت چپ بکشید. از ویژگی های این برنامه آپلود عکس از روی مموری گوشی و گذاشتن شکلک های متنوع، عدم نیاز به ثبت نام و پرداخت هزینه، دریافت پیام های فیسبوک، دریافت اطلاعیه ها، مشاهده دوستان آنلاین، امکان ایجاد مکالمه گروهی و… می باشد.

امیر حسین مهربانی بازدید : 131 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

دانلودفایر فاکس جدید برای اندروید

http://kingapk.ir/wp-content/uploads/2014/12/Firefox_Browser_kingapk-1.jpg
Firefox Android 34.1 Final / فایرفاکس اندروید

فایرفاکس یکی از محبوبترین و قدرتمندترین مرورگر اندروید می باشد که رایگان عرضه عرضه شده است .این مرورگر میلیون ها طرفدار دارد . Firefox به دلیل سرعت بالا و ظاهر زیبایی که دارد شما را جذب خود می کند. این مرورگر با ویژگی هایی که دارد و تمام انتظاراتی را که از یک مرورگر دارید را در اختیار شما قرار می دهد . با نصب فایرفاکس برروی اسمارت فون خود قید مرورگر پیش فرض را بزنید و به جمع طرفداران میلیونی فایرفاکس بپیوندید .برای دانلود این مرورگر فوق العاده به ادامه مطلب بروید

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 173 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

Skype Skype free IM & video calls v5.1.0.57240

{ بهترین و باکیفیت ترین اپلیکیشن های موجود برای برقراری تماس های صوتی و تصویری رایگان با سراسر جهان بصورت آنلاین }


{ به تازه ترین ورژن موجود آپدیت شد }

با محبوبترین نرم افزار برقراری تماس رایگان در سراسر جهان ، Skype ، همراه شوید . این اپلیکیشن ، تولید شده بوسیله غول صنعت کامپیوتر ، مایکروسافت ، تولید و ارائه شده است . با بیش از 250 میلیون کاربر تنها بروی سیستم عامل اندروید ، این مسنجر ، برترین پیام رسان جهان برای این سیستم عامل می باشد . با انتشار ورژن نهایی 4 این اپلیکیشن ، انتظار بسیاری از افراد سرانجام به پایان رسید . کمپانی اسکایپ،  این نرم افزار را  با نمایش و ظاهری بسیار جدید و زیبا منتشر کرد .

تغییرات گسترده ای در ویژگی ها و نمایه های این نرم افزار ایجاد شده است و پیشنهاد میکنیم اصلا آنرا از دست ندهید . بوسیله این نرم افزار ، می توانید با وارد شدن به اکانت خود ، به آسانی با دوستان و آشنایان خود که  از این نرم افزار استفاده میکنند ، تماس صوتی و تصویری برقرار کنید و به رایگان تا ساعت ها به گفتگو با آنها بپردازید . مسنجر اسکایپ ، همچنین کیفیت ارتباط شما باتوجه به سرعت اینترنتی شما بصورت خودکار تنظیم میکند تا بدون هیچگونه نگرانی از لگ داشتن یا قعطی در تماس ، به گفتگو با دوستانتان بپردازید . کاربران استفاده کننده از این مسنجر ، امتیاز خوب 4.0 از 5 را به این نرم افزار اختصاص داده اند .

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 68 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

ONE%20Browser UC Browser v10.0.2

UC Browser  یک مرورگر بسیار پپرطرفدار در میان کاربران ایرانی اندروید می باشد . این مرورگر ، یک بروزر بسیار قدرتمند و پرسرعت می باشد و با بهینه سازی صفحات وب و برگه های اینترنتی سرعت مرورگر اینترنت شما را چند برابر افزایش می دهد . همچنین ، این برنامه ، با بهینه سازی اینترنت ، هزینه های شما در پرداخت هزینه ی اینترنتی را کاهش می دهد . این مرورگر ، برگزیده و برنده جایزه های بسیار بزرگی مانند ” بهترین مرورگر اندروید در سال های 2011 و 2012 ” ، دارای بیش از 400 میلیون کاربر و … می باشد . این مرورگر ، با پشتیبانی کامل و نمایش درست زبان پارسی ، هم اکنون دراختیار همه ی پارسی زبانان جهان می باشد . پشتیبانی از آخرین ورژن ارائه شده اندروید ،  ویژگی مهم دیگر آن می باشد . این مرورگر ، بدلیل سرعت بالا و برخی ویژگی های دیگر ، محبوبترین مرورگر بروی تلفن های همراه ایرانیان می باشد . یو سی بروزر ، مرورگری کامل و بدون نیاز به هرگونه اپلیکیشن اضافه میباشد که میتوانید بدون محدودیت ، در اینترنت چرخش کنید . سازگاری این مرورگر ، با جدیدترین متد های کدنویسی جهان نیز بسیار ستودنی می باشد .

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 92 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار واتس آپ

دانلود مسنجر واتس اپ WhatsApp Messenger v2.11.458

 برنامه WhatsApp Messenger یکی از بهترین و محبوب ترین مسنجر های ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به کمک برنامه WhatsApp می توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی در سریعترین زمان ممکن ارسال کنید. برنامه مسنجر واتس اپ هم اکنون دارای بیش از ۱۰ میلیون کاربر می باشد و یکی از پر مخاطب ترین مسنجرهای عرضه شده است. پس از اجرای این برنامه، مخاطبان شما که واتس اپ را در دستگاه خود دارند، بصورت اتوماتیک در لیست شما اضافه می شوند.

 

از ویژگی های مسنجر WhatsApp می توان به چت کردن بصورت گروهی، داشتن شکلک های بسیار متنوع و زیبا، امکان ارسال و دریافت فایل های مختلف، ضبط صدا و ارسال سریع، قابلیت مسدود سازی مخاطب، استفاده ناچیز از اینترنت و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.

امیر حسین مهربانی بازدید : 83 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه برنامه Tango Messenger, Video & Calls برای اندروید

http://kingapk.ir/wp-content/uploads/2014/12/Tango-Messenger-4.jpg

دانلود آخرین نسخه Tango 3.11.114100

Tango Messenger اپلیکیشنی قدرتمند در زمینه ی تماس های صوتی و تصویری می باشد. که با آن میتوانید با دوستان خود در هر جای جهان که باشند با بالاترین کیفیت ممکن به برقراری تماس های صوتی، تصویری و متنی بپردازید. این برنامه از تمام اتصال های وای فای، ۳جی، ۴جی و … پشتیبانی می کند و برروی تمام گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب است و استفاده از آن به صورن رایگان البته جدا از هزینه ی اینترنت می باشد.اگر تجربه استفاده از این نرم افزار ها را داشته باشید حتما می دانید که هزینه تماس صوتی از طریق اینترنت بسیار کمتر از تماس با موبایل است

امیر حسین مهربانی بازدید : 128 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار هواشناسی برای اندروید

GO Weather Forecast Widgets Premium 5 Android

 

 

 

 

تمام انتظاراتی که از یک نرم افزار هواشناسی دارید، در GO Weather وجود دارد!

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی شما امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد، توسط نرم افزار GO Weather میتوانید وضعیت آب و هوایی تمام شهرهای دنیا را به صورت لحظه به لحظه مشاهده کنید. علاوه بر این، GO Weather امکان پیش بینی آب و هوا تا 5 روز آینده را هم دارد. به این ترتیب اگر قصد سفر دارید میتوانید از وضعیت آب و هوای فعلی و روزهای آینده باخبر شوید.

امیر حسین مهربانی بازدید : 129 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار ارتباطی وایبر Viber 4.3.3.67 – اندروید

 

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. چند امکان مهم که در نسخه‌ی جدید این برنامه اضافه شده است، امکان بلاک کردن شماره‌های خاص، ارسال بیش از ۱۰ عکس همزمان، سفارشی‌سازی صدای زنگ و مسیج و امکانات تازه‌ی دیگر است.پ

 

http://www.downloadha.com/wp-content/uploads/file/viber-android.jpg

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 153 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

 

مسنجر لاین برای ویندوزLINE

 

 

Line یکی از جالب ترین و محبوب ترین مسنجرهای آندروید بوده است که  نسخه ویندوز آن در دسترس کاربران قرارگرفته است.نرم افزار لاین از بهترین مسنجرهای گوشی مثل وایبر، تانگو، وی چت، ای بادی و … است . مشخصه نرم افزار LINE شکلک های گرافیکی جالبی است که مختص این برنامه است. با دانلود نرم افزار لاین می توان به دوستان لیست گوشی رایگان sms زد و تماس گرفت یا به قولی چت کرد و ارتباط صوتی و تصویری مجانی برقرار کرد.

 

 http://img5.downloadha.com/AliGh/IMG/LINE.jpg

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

 

 

 

درباره ما
مرجع کامل و بزرگ دانلود ها برای اولین بار در وبلاگ ما دانلود بازی،نرم افزار،کتاب و... دانلود کتاب های دبیرستان دانلود اهنگ از مرتضی پاشایی دانلود بازی های اندروید خرید لوازم مورد نیاز چای سبز تیما اموزش انگلیسی در خواب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 630
  • بازدید ماه : 2,788
  • بازدید سال : 12,333
  • بازدید کلی : 132,517
  • کدهای اختصاصی