loading...
دانلودها-بازی،نرم افزار،کتاب،آموزش و...
امیر حسین مهربانی بازدید : 485 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی TMNT Out of the Shadows 2013 برای PC

 

دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows 2013 برای کامپیوتر

دانلود بازی لاکپشت های نینجا 2013

 | نسخه کامل و معتبر FLT |

 

Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows نسخه جدید بازی لاک پشت های نینجا 2013 در سبک اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Red Fly Studio ساخته و توسط کمپانی Activision  برای  پلتفرم های PC / XBOX360 / PS3 و در شبکه های Steam / X-Box Live / PSN عرضه شده است . بازی لاک پشت های نینجا داستان چهار لاک پشت نینجا به نام های Leonardo, Donatello, Michelangelo, Raphael را روایت می کند. ماجرا از این قرار است که گروهی فضایی از دریچه ای در سیاره ی خود وارد سیاره ی زمین و البته شهر نیویورک می شوند و می خواهند ماده ای را روی زمینی ها آزمایش کنند. این ماده ی صورتی رنگ چیزی است که باعث جهش هر انسانی می شود. بعد از اینکه گروه نینجای ما با این ها مواجه می شود ، تصمیم می گیرند … .

امیر حسین مهربانی بازدید : 161 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!

The LEGO Movie Videogame PC-FLT

Update: The LEGO Movie Videogame PC-RELOADED added!

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

Lego Movie Videogame pc cover دانلود بازی The LEGO Movie Videogame برای PC

امیر حسین مهربانی بازدید : 132 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۲.۰.۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

Rovio Angry Birds Rio v2.0.0 PC-F4CG

 

angry birds rio cover دانلود بازی Rovio Angry Birds Rio v2.0.0 برای PC

امیر حسین مهربانی بازدید : 187 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

برای دانلود بازی شطرنج برای کامپیوتر به ادامه ی مطلب بروید

این بازی یک بازی شطرنج سه بعدی بسیار جذاب است که شما می توانید با کامپیوتر بازی کنید و قدرت خود را با آن محک بزنید . بازی مهیج شطرنج Chess3D با گرافیک بسیار بالا و به صورت سه بعدی امکان بازی کردن شما را با کامپیوتر یا به صورت دونفره را مهیا می سازد. بازی شطرنج ، یک بازی عالی فکری است که همه شما تقریبا با ساز و کار آن آشنا هستید. اما بازی که اینجا می بینید ، یک بازی معمولی نیست . اینجا محیطی سه بعدی در اختیار شما ست که امکان انتخاب نوع مهره و تخته برای شما فراهم است . مثلا بازی کردن در محیط سیاه چاله ، قرون وسطا و قبرستان چه حسی را به شما می دهد؟ در عین حال اگر بخواهید با رایانه بازی کنید ، باید تجربه صدها نوع بازی را بهمراه داشته باشید تا پیروز از میدان خارج شوید.


http://pocketgames.ir/pocketgames/pic/grand-master-chess-3/1.jpg

http://pocketgames.ir/pocketgames/pic/grand-master-chess-3/2.jpg

اطلاعات بیش تر و دانلود در ادامه ی مطلب

امیر حسین مهربانی بازدید : 1643 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

برای دانلود بازی شرک برای کامپیوتر به ادامه ی مطلب بروید

http://www.freegames.ir/images/Shrek-2-Team-Action.jpg

 نسخه دوم از بازی شرک در سبک ماجراجویی برای PC است و پس از موفقیت های به دست آمده انیمیشن آن در ۲۰۱۴ توسط Activision ساخته شده است. تمامی شخصیت های دوست داشتنی که در انیمیشن وجود داشت در این بازی نیز طراحی شده اند و به اتفاق هم عازم یک ماجراجویی بزرگی می شوید تا مشکلات و معما های به وجود آمده را رفع کنید و باری دیگر با صلح و آرامش در سرزمین زیبایتان به زندگی مشغول شوید. نحوه بازی Shrek 2 Team Action به این گونه است که چهار کاراکتر را به دلخواه انتخاب می کنید و سپس مرحله را آغاز می کنید. سه نفری که انتخاب می شوند، می تواند دوستانتان باشند که از طریق اینترنت با شما در ارتباط هستند یا می توانید اختیار همه آن ها را به تنهایی بر عهده بگیرید و هر کدام را در جای مناسب به کار ببرید.

امیر حسین مهربانی بازدید : 1226 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

برای دانلود بازی ماشین سواری کراش برای کامپیوتر به ادامه ی مطلب بروید

http://www.yasdl.com/wp-content/uploads/2012/04/Crash_Team_Racing_4.jpg

این هم آخرین نسخه از این بازی جذاب و هیجان انگیز که با یک بار بازی کردن معتاد آن می شوید و ترک ان خیلی سخت میشود

از مهم ترین ویژگی های این بازی میتوان اجرای بی عیب و نقص آن را بر روی سیستم های قدیمی نام برد و دیگر ویژگی ان این است که از کیفیت تصویر بالا و چشگیری برخوردار است

همین الان ان را از ادامه ی مطلب دانلود کنید

امیر حسین مهربانی بازدید : 149 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

برای دانلود بازی تارزان برای کامپیوتر به ادامه ی مطلب بروید.

http://img5.downloadha.com/Tade/pic/Tarzan.se.Cover.jpgاین هم اخرین نسخه از این بازی جذاب که هم بین کودکان هم بزرگسالان طرفداران دارد را منتشر کردیم

توضیحات بیش تر در ادامه ی مطلب

امیر حسین مهربانی بازدید : 73 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

دانلود بازی جذاب برش میوه ها برای کامپیوتر(برای اوین بار در ایران)

http://www.sarzamindownload.com/upload_chs1/image/93/01/Fruit.Ninja.HD_1.6_PC.Game_a.jpg

برای دانلود این بازی مهیج برای کامپیوتر با حجم بسیار کم به ادامه ی مطلب بروید.

درباره ما
مرجع کامل و بزرگ دانلود ها برای اولین بار در وبلاگ ما دانلود بازی،نرم افزار،کتاب و... دانلود کتاب های دبیرستان دانلود اهنگ از مرتضی پاشایی دانلود بازی های اندروید خرید لوازم مورد نیاز چای سبز تیما اموزش انگلیسی در خواب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 679
  • بازدید ماه : 2,837
  • بازدید سال : 12,382
  • بازدید کلی : 132,566
  • کدهای اختصاصی