loading...
دانلودها-بازی،نرم افزار،کتاب،آموزش و...
امیر حسین مهربانی بازدید : 285 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

 

این بازی را گیم لافت  به جهان عرضه کرده است . در این بازی هم مانند بازی های قبل گیم لافت میبینیم که  کاملا بازی های جالب و با گرافیک عالی را به صحنه آورده است .

Gangstar Vegas یک بازی گرافیکی و زیباست که شما در این بازی نقش یک گنگستر را بازی کنید . این گنگستر به مبارزه با دشمنان و انسان های شرور و باند های مافیایی  میپردازد .

Gangstar Vegas1.7.1bدر این نسخه با نقشه ای ۹ برابر نقشه قبلی سر و کار دارید.گرافیک بازی بسیار بالا رفته است و سرسام آور است.داستان بازی نیز مانند نسخه قبلی بسیار جذاب و زیبا طراحی شده است.

یک بازی واقعا پرطرفدار  با محیط یک شهر کامل و امکانات مختلف از جمله رانندگی – تیراندازی – دزدی – مسابقات – شنا و قایق سواری – پرواز و ….

ما به شما پیشنهاد میکنیم که به هیچ وجه این بازی فوق العاده را از دست ندهید چرا که Gangstar Vegas یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدی است .

ویژگی های بازی  Gangstar Vegas1.7.1b:

  • اضافه شدن چندین خودروی جدید به بازی
  • کم کردن حجم کلی بازی و بهینه کردن گرافیک
  • رایگان بودن وی آی پی برای همگان
امیر حسین مهربانی بازدید : 294 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

 

بازی تام سخنگوی من یکی از بهترین بازی های سرگرم کننده و بچه گانه است که فرزند شما را بسیار سرگرم خواهد کرد.توانایی صحبت کردن تام شما را به استفاده ی بیش تر از ان وا می دارد.شما می توانید گربه ی خود را اموزش دهید از او فیلم بگیرید ،او را در رخت خواب خود بخوابانید ،به او غذا بدهید و…این گربه دارای حالات شاد،غمگین،گریان،ناراحت،مضطرب و… می باشد که همین ویژگی بازی می تواند ان را در دل بچه ها و حتی بزرگتر ها جای دهد.این بازی دارای گرافیک و گیم پلی فوق العاده می باشد.توصیه می کنم ای بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید.این بازی دارای نسخه ی پول بی نهایت و هم چنین معمولی به همرا دیتای کم حجمش در سایت ما منتشر شده است.

برخی ویژگی های  بازی My Talking Tom  :

تربیت و پرورش دادن گربه ی دوست داشتنی تام و امکان غذا دادن و بازی کردن با او

سرگرم کردن خود و تام با کارهای مثل تکرار حرف های شما،  غلغلک دادن، سکته مغزی و غیره

تغییر ظاهر تام با کارهایی مانند تغییر رنگ چشم یا پوست او، گذاشتن عینک و کلاه و غیره

دارا بودن مینی گیم های متنوع در بازی برای سرگرم کردن تام

دریافت پاداش های گوناگون در بازی و کسب امتیاز و سکه برای باز کردن آیتم ها

قابلیت سفارشی سازی محیط بازی با صدها آیتم و ابزار

گرافیک و گیم پلی فوق العاده و خیره کننده

افزوده شدن لباس ها و پوشش های دیگر در نسخه ی جدید

بهبود گرافیک بازی در این نسخه ی جدید

 

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 91 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)

بازی نینجای میوه اندروید + دیتا

دانلود فروت نینجا Fruit Ninja 2.2.2 – بازی نینجای میوه اندروید + دیتا

Fruit Ninja Free 2.2.2 بازی زیبایی است که در آن می بایست میوه های مختلفی را که به سمت بالا پرتاب می شوند بر روی هوا به دو نیم تقسیم کنید . اگر احساس نینجا بودن به شما دست داده است و می خواهید هنرخود را در شمشیر زنی به رخ دیگران بکشانید دانلود این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم . گیم پلی اعتیاد آور این بازی قطعا شما را به خود معتاد خواهد نمود . در بازی Fruit Ninja می توانید به سه حالت مختلف به بازی کردن بپردازید و توجه داشته باشید که در بعضی مراحل برای گمراه کردن شما بمب هایی به جای میوه ها پرتاب می شوند که با تماس شمشیر منفجر می شوند و یکی از جان های خود را از دست خواهید داد ! در این بازی انواع میوه ها نظیر آناناس ، کیوی ، موز ، سیب ، هندوانه ، گلابی ، لیمو و ... به هوا پرتاب میشوند و لحظات خوش و هیجان انگیزی را در اسمارت فون اندرویدی شما به ارمغان می آورد.

امیر حسین مهربانی بازدید : 105 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

http://getandroid.ir/uploads/posts/2014-11/1416501734_battle-glory.jpg

 

Battle Glory 2.21 یک بازی استراتژیک جذاب برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط استودیوی بازیسازی MG Studio LLC منتشر شده و بصورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. همانند اکثر بازیهای این سبک، برای مقابله با دشمنان شما باید ارتش خود را تشکیل داده و واحدهای مختلف نظامی را تدارک ببینید. نکته جالب اینکه شما میتوانید خودتان تانکها و هواپیماهای گوناگونی را ساخته و روانه میادین جنگ کنید.
چنانچه از هواداران بازیهای استراتژیک هستید، پیشنهاد میکنیم این بازی را هم نصب نموده و ما را از نظرات خود نسبت به آن آگاه سازید.

امیر حسین مهربانی بازدید : 828 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

برای دانلود بازیفیفا 2015 برای اندروید(فوتبال) به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید

http://asdownload.net/wp-content/uplods/2014/09/FIFA-15-Ultimate-team.jpgبه خاطر درخواست شما دوستان عزیز اخرین نسخه ی بازی فیفا2015 را برای دانلود گذاشتیم برای اطلاعات بیش تر و دانلود این بازی با حجم بسیار کم به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید

ویژگی های بازی FIFA 15: Ultimate team:
گرافیک عالی
کنترل خوب
مسابقات واقعی
بیش از 10000 بازیکن فوتبال
بیش از 500 تیم واقعی
بیش از 30 لیگ و استادیوم

با حجم بسیار کم

امیر حسین مهربانی بازدید : 311 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

برای دانلود بازی فیفا2011 برای اندروید به ادامه ی مطلب بروید

http://img.downloadha.com/Mohsen2/image/Pro-Evolution-Soccer-2011-v1.04.jpg

 

کته جالب توجه در مورد این بازی اندرویدی گرافیک بالا بوده که لذت خاصی به بازی کننده می بخشد . در این بازی لیگ قهرمانان اروپا ، جام یوفا ، لیگ  و … گنجانده شده که می توانید از آن ها لذت ببرید . همچنین در این بازی مانند نسخه کامپیوتری آن قادر خواهید بود رنگ لباس تیم خود را انتخاب کنید و یا سیستم تیم خود را مدیریت نمایید . تیم دانلود ها دریافت این بازی را به دارندگان گوشی های اندروید پیشنهاد می کند .

امیر حسین مهربانی بازدید : 118 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

http://www.yasdl.com/wp-content/uploads/2014/02/Cut-the-Rope.jpg

 

یک بازی اعتیادآور در سبک فکری برای سیستم عامل اندروید است. مطمئنا اگر دارنده اسمارت فون باشید اسم بازی طناب را ببر را شنیده اید. بازی که توسط ZeptoLab ساخته و از آن چندین نسخه منتشر شده است که اسم جدیدترین آن بازی Cut the Rope 2 است. این بازی تاکنون 250 میلیون بار دانلود شده است که جزء یکی از محبوب و اعتیادآورترین بازی هایی است که تاکنون برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.باز هم شخصیت دوست داشتنی Join Om برگشته است و منتظر آبنبات های خوشمزه ای است که شما به آن میرسانید. بازی  نسبت به نسخه های پیش تغییرات زیادی کرده است به عنوان نمونه در این نسخه علاوه بر Join Om پنج شخصیت دیگر به بازی اضافه شده است که هر کدام دارای توانایی های خاصی هستند.این شخصیت های دوست داشتنی در اویل آزاد نیستند و شما باید در طول بازی آن ها را Unlock کنید. Lick که یکی از شخصیت های بازی طناب را ببر 2 است میتواند با پل های کوچکی با زبان خود درست کند و به Om برای رسیدن جاهای دیگر کمک کند. در این بازی 14 جعبه و 350 مرحله وجود دارد. پس اگر از علاقمندان به سری بازی طناب را ببر هستید

امیر حسین مهربانی بازدید : 124 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

 

 Hobbit

یک گروه از اورک ها یا انسان ها را انتخاب نموده و سپس مراحل را آغاز نمایید . دشمنان باستانی شما به میانه زمین بازگشته اند . سائورون رییس و ارباب تاریکی با سپاه اورک خود به سمت شما در حال پیشروی می باشد . در بازی The hobbit: Fight for Middle-earth بایستی تصمیم خود را بگیرید که همراه انسان ها به جنگ با اورک ها رفته و یا با اورک ها پیما دوستی می بندید ! مردان بایست تصمیم بگیرند که متحد شوند و یا نابود گردند . شخصیت های بازی را انتخاب نموده و سپس مبارزه را آغاز نمایید . این بازی را می توان جزو یکی از بهترین بازی های مبارزه به شمار آورد . 

امیر حسین مهربانی بازدید : 118 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

WRC

مرجع بازی‌های مسابقات رالی بر روی رایانه، اکنون برای اندروید نیز ارائه شده است. در بازی WRC The Official Game با استفاده از اتومبیل‌های مسابقه‌ای در انواع جاده‌ها به رقابت بپردازید. می‌توانید از میان ۱۸ اتومبیل رسمی مسابقات جهانی قهرمانی رالی و ۱۷ راننده رسمی انتخاب کنید و یا راننده سفارشی خود را بسازید.

امیر حسین مهربانی بازدید : 297 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)
شکار حیوانات با DEER HUNTER 2014 v1.1.2

لذت یک شکار واقعی را با بازی DEER HUNTER 2014 تجربه کنید. این بازی زیبا از سری بازی های شکار است و شما می توانید در محیطی طبیعی و واقعی به شکار حیوانات بپردازید. بازی به صورت اول شخص بوده و همچنین هدف گیری نسبت به نسخه های قبلی بهتر شده است. این بازی تمام امکانات یک شکار واقعی مانند انواع سلاح ها ،چکمه، جلیقه و… را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید حتی در شب به شکار بپردازید و برای دیدن حیوانات می توانید از دوربین پیشرفته X-ray استفاده کنید. در این بازی شما انواع حیوانات مانند گوزن، خرس، آهو و حتی گرگ را می توانید هدف گیری کنید. شلیک شما باید بسیار دقیق باشد تا حیوان با یک تیر از پای در آید. یک شلیک مناسب به گردن حیوان باعث می شود تا شکار شما کامل شود و به مرحله بعد صعود کنید. در صورتی که شلیک شما به پا یا دیگر اندام که باعث مرگ حیوان نشود، آن حیوان فرار می کند و در نتیجه حیوانات دیگر نیز فرار خواهند کرد و شما فرصت شکار را از دست خواهید داد. با هر مرحله و هر شکار درست میزان پول شما افزایش می یابد و می توانید اسلحه شکار و یا دیگر تجهیزات خود را سفارشی سازی کنید و ارتقا دهید. این بازی با محیطی کاملا طبیعی و صداهایی گیرا به خوبی شما را سرگرم خواهد کرد.

امیر حسین مهربانی بازدید : 150 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)
شبیه ساز هواپیما با Flight Simulator 3D PRO v6.5.1.5

به خلبانی هواپیماهای مسافربری و تک سرنشین علاقه مندید؟ بازی Flight Simulator 3D PRO کنترل کامل انواع هواپیماهای واقعی را به شما می دهد. هواپیمای مورد علاقه خود را انتخاب نمایید، آن را به باند فرودگاه هدایت کنید و کم کم از زمین بلند شوید و پرواز کنید. مطمئنا در مراحل ابتدایی این کار برایتان سخت ترین کار ممکن خواهد بود. اما با گذشت زمان و طی شدن مراحل ابتدایی بازی، شما را به یکی از ماهر ترین خلبان های هواپیما تبدیل می کند.

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 111 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

هدف گیری قوطی ها برای اندروید+نسخه ی جدید+عکس از نمای بازی

http://androidiha.com/wp-content/uploads/c001.png

هدف گیری قوطی ها Can Knockdown 3 v1.27 | نسخه کامل

در بازی Can Knockdown 3 باید دقیق سریع و هوشمند باشید! بازی زیبای Can Knockdown 3 یکی از محبوب ترین بازی های سیستم عامل اندروید می باشد که بیش از ۲۰ میلیون دانلود در گوگل پلی داشته است. در این بازی مهیج شما باید به تعدادی قوطی که بر روی یکدیگر قرار گرفته اند توپ پرتاب کنید و آن ها را بریزید. به ازای افتادن هر قوطی امتیازی دریافت می کنید اما شما باید تلاش کنید تا با کمترین توپ بیشترین قوطی ریخته شود تا امتیاز بالاتری کسب کنید و به مراحل بعدی بروید. در واقع در این بازی شما قدرت تمرکز و هدف گیری خود را به چالش می کشید. منتقدان بازی های رایانه ای معتقد هستند که سری سوم از بازی Can Knockdown بهترین سری از این بازی می باشد، آن ها عقیده دارند که در این سری از بازی فیزیک بسیار واقع گرایانه است و طراحی این بازی در سبک پازل بهترین است که ترکیب این دو ویژگی بارز باعث می شود حس هیجان و لذت بردن از یک بازی در شما نمایان شود. جالب است بدانید که Can Knockdown بیش از ۲۰ میلیون دانلود داشته و این آمار هر روز در حال افزایش است. طرفداران این بازی قطعا عاشق سری سوم بازی خواهند شد! ویژگی های بسیاری در سری سوم به بازی اضافه شده است که در زیر به آن ها می پردازیم:

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 119 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی سفالگری برای اندروید

http://androidiha.com/wp-content/uploads/519.jpg

دانلود بازی Let’s Create! Pottery برای اندروید | یک بازی ساده و در عین حال جذاب

قیمت در گوگل پلی ۴٫۹۹$

Let’s Create! Pottery یک بازی فکری و هیجان انگیز است که در آن تبدیل به یک هنرمند می شوید. این بازی همانند سفالگری واقعی یک گردون دارد و گل را میگرداند و شما با لمس صفحه نمایش خود یک سفال زیبا را میسازید. در بازی Let’s Create! Pottery شما میتوانید با کامل کردن سفال با رنگ های موجود و طرح های بی نظیر سفال خود را به بهترین شکن ممکن در آورید. شما همچنین میتوانید از طرح های آماده استفاده کنید و یا طرح مورد نظر خودتان را بسازید.

 

مهم ترین ویژگی بازی Let’s Create! Pottery  این است که شما بعد از ساخت سفال میتوانید سفال خود را بفروشید و با پول آن طرح های جدید خریداری کنید. شما حتی میتوانید از سفال خود عکس بگیرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. بازی Let’s Create! Pottery دارای گرافیک سه بعدی میباشد.

 

اگر از علاقمندان به بازی های سبک شبیه سازی هستید،حتماً بازی Let’s Create! Pottery را دانلود کنید.

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 72 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی گانگسترها +نسخه ی جدید

http://androidiha.com/wp-content/uploads/1_clash_of_gangs.jpg

دانلود بازی شهر گانگسترها Clash Of Gangs v1.1.36 برای اندروید | بازی استراتژیکی برای اندروید

 

Clash Of Gangs یک بازی استراتژیکی جذاب است که در آن شما باید شهر را در دست بگیرید و خلاف کار ترین و مخوف ترین گروه گانگسترها را بسازید و از آن دفاع کنید.

از هلیکوپترهای نظامی برای خراب کاری استفاده کنید! سربازان وفادار و روسای بی رحم را به گروهتان بیاورید، گانگستر های خود را به ماموریت بفرستید یا به دوستانتان در سراسر دنیا حمله کنید و شهر آنها را تسخیر کنید. قلمرو خود را بسازید و از آوازه خود دفاع کنید و بزرگترین و بدترین گروه در شهر باشید!

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 179 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

http://androidkade.com/wp-content/uploads/2014/12/d86e5e94c198ac958a45eab3c2daad9e-Copy.jpeg

در این بازی مهیج شما کنترل یک هیولاء زیر زمینی را بر عهده دارید. این هیولا واقعا چه چیزی است؟ یک موجود فضایی؟ یک موجود جهش یافته؟ یا یک مار غول پیکر؟ در واقع این سوالات دیگر اهمیتی ندارد! این موجود عجیب در حال نابود کردن همه چیز است. حتی ارتش آمریکا هم نتوانسته است جلوی آن را بگیرد. کنترل این هیولاء بدست شماست، شما باید از زیر زمین بالا بیاید و به وسایل نظامی مانند هواپیما ها، هلیکوپتر ها، تانک ها حمله کنید اما مواظب باشید که موشک و توپ به شما نخورد چرا که باعث می شود جان شما کم شده و از بین بروید. اما نگران نباشید چرا که با کشتن و خوردن سرباز ها می توانید جان خود را افزایش دهید.

حالت های مختلفی برای بازی کردن وجود دارد به عنوان مثال می توان به حالت “زنده ماندن” اشاره کرد که در این حالت شما باید با کسب بیشترین امتیاز کمترین ضربه را بخورید. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، در بازی آیتم هایی وجود دارد که با خوردن آن ها می توانید هیولاء خود
را پیشرفته و قدرتمند تر کنید.

بازی دارای گرافیکی HD و گیم پلی دوست داشتنی می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود.

امیر حسین مهربانی بازدید : 137 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی بروسلی

http://androidkade.com/wp-content/uploads/2014/12/4-Copy.png

در بازی Bruce Lee: Enter The Game ددر برابر ظلم و ستم به سبک قهرمان بزرگ بروسلی مبارزه کنید. در یک محیط دو بعدی هیجان انگیز در برابر دشمنان به مبارزه به پردازید. پیروزی بسیار نزدیک، درست بر روی انگشتان شما!

در این بازی تمام فنون رزمی این اسطوره کونگ فو به خوبی طراحی شده اند و شما می توانید آن ها را در مبارزات استفاده کنید. بازی دارای ۴۰ مرحله چالش بر انگیز و هیجانی می باشد و در نهایت شما به بزگترین مبارزه در برابر رئیس بزرگ دعوت می شوید و با شکست دادن او صلح و آرامش و عدالت را بار دیگر به شهر خود باز میگردانید. فنون ویژه ای برای مبارزات سخت طراحی شده است، به عنوان مثال شما می توانید خشم خود را نگه داشته و در قالب یک فن مخصوص و قدرتمند اجرا کنید تا ضربه محکمی به دشمن وارد شود. علاوه بر موارد گفته شده، در بازی سلاح های رزمی بروسلی نیز وجود دارد، مانند نانچیکو مخصوص وی که فنون رزمی مخصوصی برای آن وجود دارد.

امیر حسین مهربانی بازدید : 115 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی مسابقه ی سرعت

مسابقات سرعت با Drift Zone v1.2.0

در بازی Drift Zone هر مسابقه مساوی با یک جفت لاستیک سوخته است! در طی مراحل بازی باید با نهایت سرعت برانید تا بتوانید پیروز بازی شوید. ماشین های اسپرت در انواع رنگ ها و مدل های مختلف دیده می شوند. از بین ماشین هایی که در مرحله اول بازی باز هستند یکی را انتخاب می کنید و پا به مسابقات سرعت بگذارید. ۵ فصل جذاب و ۱۶ سطح مختلف برای بازی Drift Zone در نظر گرفته شده است. امکان سفارشی سازی اتومبیل های مسابقه ای از دیگر ویژگی های متفاوت بازی است که شما را قادر به تغییر جزئیات ماشین ها و ساخت اتومبیل های دلخواه می کند. بازی پیش رویتان از گرافیک و افکت صوتی کاربر پسندی برخوردار است. ویژگی های جدید بازی شامل بار گذاری سریع تر بازی (با سرعت ۴x) و بهینه سازی عملکرد می باشد.

امیر حسین مهربانی بازدید : 104 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی به سوی مرگ

http://androidkade.com/wp-content/uploads/2014/08/163.jpg

تریلر بازی در ادامه مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید!

 نسخه مود شده با آیتم های آنلاک شده

 در دنیایی که همه مرده اند و به زامبی تبدیل شده اند شما جان سالم به در برده اید، اما برای چه مدت؟ دنیا به مکانی وحشتناک تبدیل شده است که زامبی ها در آن تاخت تاز می پردازند و روز به روز تعداد آن ها افزایش می یابد. حال شما باید برای حفظ جان خود با هر وسیله که می توانید زامبی ها را نابود کرده و سعی کنید جان سالم به در ببرید زیرا هر دقیقه تعداد آن ها بیشتر می شود. بازی از محیط ترسناک و گرافیک خوبی برخوردار می باشد که تا ساعت ها شما را سرگرم می کند. 

امیر حسین مهربانی بازدید : 88 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود Pou 1.4.65 بازی اعتیاد آور پو برای اندروید + نسخه مود

دانلود Pou 1.4.65 بازی اعتیاد آور پو برای اندروید + نسخه مود

Pou 1.4.65 پو عنوان بازی محبوبی است که در عین سرگرم کننده بودن از حجم پایینی برخوردار می باشد. بازی پو ،یک بازی شبیه سازی مراقبت از حیوان خانگی می باشد که در آن شما دارای یک حیوان خانگی با مزه می باشید که باید مراقب آن باشید این حیوان خانگی شما Pou نام دارد که حیوانی بازیگوش،پرخور،پرانرژی و ترحم انگیز می باشد و همواره برای شما چالش انگیز می باشد.

در این بازی Pou گرسنه می شود شما باید به غذا بدهید،خود را کثیف می کند باید او را تمیز کنید، مریض می شود باید اورا درمان کنید.می توانید با او بازی کنید با او گل ها را آب بدهید و هر آنچه از یک حیوان خانگی هوشمند انتظار می رود. بازی پو بسیار سرگرم کننده می باشد به نحوی که پتانسیل آن را دارد که مخاطب را ساعت های متوالی مشغول او کند تا پول به دست آورد و به پو رسیدگی کند. بازی پو به طرفداران بازی های فانتزی پیشنهاد می شود.

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 102 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی ماشین سواری پرندگان خشمگین

ماشین سواری با پرندگان خشمگین (نامحدود) با Angry Birds Go! v1.0.1

در بازی Angry Birds Go شما ماشین سواری با ماشین های کوچک و چوبی را تجربه می کنید. فضای این بازی کاملا کارتونی است. مسیر های پیچ در پیچ مختلفی وجود دارد که شما باید آن ها را پشت سر بگذارید تا مسابقه به پایان برسد. در این بازی مسابقه بین ماشین های زیادی است، به این دلیل باید برای زود تر رسیدن به نقطه پایان تلاش کنید و با سرعت بیشتری بروید. در طی مسیر مسابقه سکه هایی قرار دارد، که شما باید آن ها را جمع کنید تا امتیازتان بیشتر شود. در طول مسابقه امکان این که ماشین شما آسیب ببیند وجود دارد، به همین دلیل برای شما یک تعمیرگاه اختصاصی در بازی قرار داده اند تا ماشین خود را تعمیر کنید یا از لحاظ شتاب، لاستیک ها، بدنه و … آن را ارتقا دهید. از ویژگی های این بازی می توان به ماشین های مختلف، شخصیت های کارتونی متعدد، موسیقی متن، محیط سه بعدی، جاده ها و محیط های متفاوت برای مسابقه، گرافیک جذاب و گیم پلی ساده و روان اشاره کرد. همچنین این بازی دارای مرحله های نا محدود است.

امیر حسین مهربانی بازدید : 98 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)
مسابقات فوتبال با Score! World Goals v2.3

در بازی Score! World Goals شما یک فوتبال هیجان انگیز را تجربه می کنید. ابتدا می توانید تیم خود را به طور اختصاصی بسازید و یا  تیمی از بین تیم ها انتخاب کنید. برای یک مسابقه فوتبال باید آماده شوید، پس قبل از شروع، تمرین های لازم را انجام دهید. این بازی را می توانید با دوستان خود شروع کنید و لذت ببرید. شما مسابقه های زیادی انجام می دهید تا به مقام قهرمانی برسید. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک جذاب، گیم پلی روان و در عین حال اعتیاد آور، موسیقی متن هیجان انگیز و ۳۰۰ نوع مسابقه مانند ( لیگ های داخلی، مسابقات بین المللی و … ) اشاره کرد.

امیر حسین مهربانی بازدید : 76 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی بیلیارد حرفه ای

در بازی Pool Break Pro – 3D Billiards می توانید بیلیارد حرفه ای را در گوشی خود تجربه کنید. این بازی از گرافیک بالا و محیطی سه بعدی و جذاب برخوردار است و در آن انوع بازی ها مانند Snooker ،Billiards Carrom و Crokinole وجود دارد. همچنین دارای حالت های مختلفی مانند اسنوکر با ۶ توپ قرمز، اسنوکر با ۱۰ توپ قرمز، بیلیارد با ۹ توپ و بیلیارد با ۸ توپ می باشد. از دیگر ویژگی های این بازی زیبا می توان به امکان بازی به صورت آنلاین و رقابت با دیگر بازیکنان در سرتاسر جهان، قابلیت چت کردن با حریفان، امکان مشاهده ضربه شما به صورت حرکت آهسته و بزرگ نمایی تصاویر اشاره کرد. نسخه جدید بازی همراه با گزینه Recent Games در منو و بهبود وضعیت عمومی بازی انتشار یافته است.

دانلود Pool Break Pro - 3D Billiards v2.5.5

امیر حسین مهربانی بازدید : 234 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)
http://getandroid.ir/uploads/posts/2014-12/1418670955_ant-smasher.jpg

بیش از 100 میلیون دانلود از مارکت آندروید برای Ant Smasher 7.34 یک افتخار بزرگ به حساب می آید ! در این بازی محبوب و پر طرفدار ، بایست مورچه هایی که بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شوند را با انگشتان خود نابود کنید ! یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده برای کودکان ! سرعت خود را در کشتن مورچه ها افزایش دهید ، مهم نیست شخص بازی کننده دختر یا پسر باشد ، رقابت جالبی شکل خواهد گرفت ، مراقب باشید ! تنها مورچه ها نیستند ! نباید زنبورهای عسل را لمس کنید ، این بازی محبوب مناسب برای تمامی افراد ، بدون هیچگونه محدودیت سنی ! امیدواریم از گذران اوقات بیکاری خود با Ant Smasher لذت ببرید.

امیر حسین مهربانی بازدید : 118 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود Modern Combat 3 FallenNation 1.1.4g بازی مدرن کمبات 3 با گرافیک خارق العاده به همراه فایل دیتا برای اندروید

اجرای 100% آفلاین و بی دردسر ( تست شده بر روی huawei g610 )

به جدیدترین نسخه ( آخرین نسخه گوگل پلی ) آپدیت شد 

آپدیت 25 آبان: انتشار نسخه مود شده

** در صورتی که با نسخه های قبلی بازی در اجرا مشکل دارید حتما این نسخه را تست نمایید  ** 

اگر به سبک بازی های اکشن و جنگی علاقه مند هستید ، قصد معرفی گرافیکی ترین بازی اکشن تولید شده برای گوشی های اندروید را داریم. نام این شاهکار که باز هم شاهکاری از کمپانی Gameloft است Modern Combat 3 می باشد. تقریبا می شود گفت پس از نصب بازی بر روی گوشی اندرویدی خود به هیچ وجه احساس یک بازی موبایلی به شما دست نمی دهد بلکه گرافیک بازی شما را متعجب می کند و شما احساس یک بازی کامپیوتری را دارید !

 Modern-Combat-3-1

اسکرین شات های این بازی را که می بینید انتظار دارید با یک دیتای حجیم روبرو شوید اما دیتای این بازی کمی تا قسمتی از حجیم هم آن طرف تر است چرا که برای اجرای این بازی احتیاج به  1.37 گیگابایت فضای خالی بر روی مموری کارت گوشی اندرویدی خود دارید !!!

استفاده از موتور  گرافیکی Unreal 3  و صحنه های فوق العاده طبیعی ، Modern Combat 3 را به واقعیت نزدیک کرده است . نسخه های مختلفی از این بازی در اینترنت منتشر شده که همگی در قسمت چک لایسنس به ارور بر می خورند اما نسخه ای که هم اکنون در این پست معرفی می شود نسخه فول کرک و کاملا سالم از این بازی است.

برای مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

امیر حسین مهربانی بازدید : 165 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود The Dark Knight Rises 1.1.6 بازی پرطرفدار بتمن اندروید+دیتا

جدیدترین نسخه بازی با قابلیت اجرا بر روی تمام پردازنده ها و تمام گوشی ها 

با اجرای 100% آفلاین و تست شده بدون کوچکترین مشکل لایسنس و ارور و بدون نیاز به ذره ای دانلود + آموزش تغییر زبان

محصولی از کمپانی معتبر و مطرح Gameloft و درخواستی جمع کثیری از کاربران APKTOPS

توجه : دیتای این نسخه obb نیست و باید در مسیر Android/data کپی شود ، لطفا دقت نمایید

The Dark Knight Rises  یا همان بازی بتمن که می توان گفت یکی از هیجان انگیزترین و پرماجرا ترین و داستانی ترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی گیم لافت برای گوشی های اندرویدی است . تنها نام این بازی معروف به طور کامل گویای داستان بازی می باشد که در کنار گرافیک خارق العاده ای که گیم لافت برای این بازی تدارک دیده لذت گیم پلی آن دو چندان شده است .

The-Dark-Knight-Rises-0

اساس کار apktops و آنچه که apktops را از سایر سایت ها متمایز می سازد معرفی و ارائه نرم افزارها و بازی های تست شده است . طوری که نرم افزار و بازی مورد نظر در صورت متناسب بودن سخت افزار گوشی کاربر برای اجرای آن نرم افزار و بازی به طور قاطع اجرا و قابل استفاده خواهد بود . لذا از آن جایی که apktops  همانند اکثر سایت های ایرانی رویه معرفی پست های فله ای و تست نشده را پیش نگرفته منتظر بودیم تا کرک معتبری از این بازی ساخته شود که کاربر پس از اینکه هزینه و زمان زیادی را صرف دانلود این بازی و دیتای حدود 700 مگابایتی اش می کند به طور کامل قادر به اجرای آن باشد . داستان بازی The Dark Knight Rises تقریبا بر اساس رخداد های به وجود آمده در فیلم آن میباشد. اگر شما فیلم بتمن را ندیده باشید بازی آن میتواند کمبودش را جبران کند. البته بازی نسبت به فیلم دارای آزادی های بیشتری در خود میباشد. برای مثال مراحل اضافی در بازی وجود دارد که اصلا در فیلم هیچ جایگاهی ندارد. این مراحل اضافی بسیار مناسب نیز میباشند زیرا وقتی داستان بازی تمامی میشود شما باز هم مراحلی را برای پشت سر گذاشتن دارید. در این بازی باید از روی سقف ها بپرید و از گجت های بسیار جالب در بازی استفاده کنید و در آخر از چیز های مهم در شهر گاتهام محافظت نمایید.

امیر حسین مهربانی بازدید : 79 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی Snowboard Party اسنوبرد

دانلود بازی اسکی روی برف Snowboard Party v1.0.5 برای اندروید | بازی حرکات نمایشی برای اندروید

 

با دانلود بازی Snowboard Party ورزش اسنوبورد را بر روی دستگاه اندرویدتان تجربه کنید. ۷۵ مرحله این بازی را به پایان برسانید و تجربه کسب کنید و کارکتر خود را ارتقاء دهید تا بتوانید بهتر بازی کنید و حرکات نمایشی زیباتری را به نمایش بگذارید.

 

در طراحی بازی Snowboard Party از نسل جدید گرافیک های سه بعدی (۳D) استفاده شده است که می تواند برای شما تجربه ی جدیدی را رقم بزند. با سرعت به پایین بیایید و بلند ترین پرش خود را به نمایش بگذارید و با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید.

 

بازی Snowboard Party برای شما ۱۱ کارکتر قابل تنظیم و کلکسیون متنوعی از بوردهای اسنوبورد با طرح ها و رنگ های مختلف آماده کرده است که شما می توانید با انتخاب یکی از آنها وارد مسابقه شوید.

 

در بازی Snowboard Party شما ۵۰ حرکت نمایشی دارید که می توانید با ترکیب آن ها صدها حرکت نمایشی را خلق کنید و امتیاز بالایی بگیرید.

امیر حسین مهربانی بازدید : 97 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

تک تیراندازهای خود را انتخاب کنید و سپس وارد میدان نبرد شوید ! تمامی این ها در بازی Sniper Tactical HD وجود دارند . خودتان را برای یک نبرد جدی با دشمنان آماده سازید . انبوهی از دشمنان در انتظار شما نشسته اند در طول مسیر مراقب تک تیراندازها باشید ، زیرا آن ها در مکان های مختلفی پنهان شده اند که می خواهند شما را غافلگیر نمایند . گرافیک این بازی فوق العاده حرفه ای و منحصر به فرد بوده به طوری که با کمی بازی کردن عاشق آن خواهید شد . 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن تنظیمات بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود گیم پلی بازی

http://www.androidha.com/wp-content/uploads/2014/12/Sniper-Tactical.jpg

امیر حسین مهربانی بازدید : 166 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود ازhttp://android4apk.rozblog.com/

http://getandroid.ir/uploads/posts/2014-11/1416258820_soccer-stars-5.jpg
Soccer Stars 1.2.2ساکر استارز یا به فارسی ستاره های فوتبال یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های ورزشی و فوتبال از Miniclip.com مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده و با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان از برترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود! در این بازی شما می توانید رقیب خودتان را از میان میلیون ها بازیکن از سراسر دنیا برای تجربه ی بک بازی فوتبال رومیزی هیجان انگیز دعوت کنید! اگر دوست دارید که به عنوان یک بازیکن معروف شناخه شوید پس همین الان بازی را دانلود، نصب و اجرا کنید و در آن توپ را با قدرت بسیار بالا و جهت مناسب هدف گرفته و به حریف خود گل بزنید!

دانلود در ادامه ی مطلب

امیر حسین مهربانی بازدید : 91 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

http://www.androidha.com/wp-content/uploads/2013/07/Tales-of-Illyria3.jpg

 نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در بازی Tales of Illyria باید به نیروهای خود دستور دهید تا آماده نبرد شوند ! در قصر ایلیریا گروه های مختلفی خدمت می کنند . هر یک از این گروه ها ، دارای شخصیت متمایزی هستند . اکنون باید خودتان تصمیم بگیرید که آیا آماده نبرد شده و به جنگ با دشمن روید با استفاده از تاکتیک  های دفاعی ، سعی بر نابودی دشمنان کرده و آن ها را از سرزمین خود بیرون رانید . لازم به ذکر است که همچنین می توانید قلمرو خود را گسرتش داده و به سرزمین های مختلف حمله کنید .

ویژگی های اصلی:

 فضای آزاد برای نصب بازی بالا

شش پادشاهی منحصر به فرد

وجود شش محیط جغرافیایی

استفاده از جادو در بازی

 دانلود در ادامه ی مطلب

امیر حسین مهربانی بازدید : 168 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

اگر به ورزش های آبی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم که حتما Dhoom:3 Jet Speed را امتحان کنید ! در این بازی شما باید جت آبی مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در دریا با دوستان مسابقه دهید . با نهایت سرعت حرکت کرده و از رقیبان جلو بزنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا جت آبی ، سازگار با اندروید کیت کت ، گیم پلی پویا ، سفارشی سازی جت آبی ، عبور از موانع و گرافیک بسیار عالی آن اشاره داشت .

http://www.androidha.com/wp-content/uploads/2014/07/Dhoom.jpg

امیر حسین مهربانی بازدید : 144 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی جنگی
- محیط سه بعدی
- امکان مشاهده نبردها
-  انتخاب بازی به عنوان آمریکایی یا آلمانی
برای دانلود بر روی کلمه ی امیرحسین مهربانی بزنید

 

 

http://www.androidha.com/wp-content/uploads/2013/03/Combat-Mission-Touch.jpg

 

امیر حسین مهربانی بازدید : 117 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

http://www.androidha.com/wp-content/uploads/2014/10/Football-Director.jpg

 بهترین بازی شبیه‌سازی مربی‌گری فوتبال برای اندروید است که منوهای پیچیده در آن وجود ندارد. با استفاده از این بازی به راحتی می‌توانید بر یازده بازیکن خود، نفرات ذخیره، کارکنان و امکانات باشگاه کنترل داشته باشید. آیا می‌توانید تیم خود را به قهرمانی برسانید؟

امیر حسین مهربانی بازدید : 280 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

http://androidkade.com/wp-content/uploads/2013/12/1230.jpg

یکی از بهترین بازی های مسابقه ای در اندروید با تغییرات چشمگیر

نصب کاملا آفلاین (تست شده)

نسخه مود شده اضافه شد!

با سریع ترین اتومبیل های جهان به مسابقه بپردازید و از مسابقات مختلف بر روی گوشی اندروید خود لذت ببرید.

جنون سرعت

با بیش از ۲۰ ماشین از شرکت های: بی ام و، لامبورگینی و پاگانی زوندا به مسابقه بپردازید و نهایت لذت را ببرید.

از جزئیات بالا لذت ببرید

در ۱۸ مکان معروف دنیا از جمله: (شیکاگو، لندن، توکیو) به مسابقه بپردازید و شاهد چرخش شب روز، خروش موتورها و فش فش لاستیک ها باشید!

سفارشی سازی و ارتقا

سیستم تعلیق، شتاب، نیتروس، رینگ و لاستیک های خود را ارتقا دهید و تا می توانید با سرعت برانید.

پیشنهاد می کنیم به هیج وجه این بازی فوق العاده زیبا را از دست ندهید!

امیر حسین مهربانی بازدید : 314 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

http://androidkade.com/wp-content/uploads/2014/10/138.jpg

این نسخه از بازی نسخه آمازون می باشد و فقط و فقط بر روی دستگاه هایی با پردازنده گرافیکی Adreno قابل نصب و اجرا می باشد!

سرانجام یکی از جدیدترین و گرافیکی ترین بازی های بسکتبال اندروید یعنی NBA 2K15 برای سیستم عامل اندروید در مارکت آمازون منتشر شد و با قیمت نسبتا بالای ۷٫۹۹ دلار به فروش می رسد. این بازی هنوز در گوگل پلی منتشر نشده است و نسخه ای که در اختیار شما قرار داده ایم نسخه مارکت آمازون است و فقط و فقط بر روی دستگاه هایی با پردازنده گرافیکی Adreno قابل نصب و اجرا می باشد. این بازی یکی از واقع گرایانه ترین بازی های بسکتبال می باشد که علاوه بر تلفن های همراه برای کنسول های مختلف نیز عرضه شده است و توانسته موفقیت های بسیاری نصیب خود کند. در نسخه جدید بازی شاهد افزایش چشمگیر گرافیک، گیم پلی و ماجراجویی های بیشتر می باشید که بدون شک نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت بزرگی محسوب می گردد و بازیکن را قانع می کند.

درباره ما
مرجع کامل و بزرگ دانلود ها برای اولین بار در وبلاگ ما دانلود بازی،نرم افزار،کتاب و... دانلود کتاب های دبیرستان دانلود اهنگ از مرتضی پاشایی دانلود بازی های اندروید خرید لوازم مورد نیاز چای سبز تیما اموزش انگلیسی در خواب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 672
  • بازدید ماه : 2,830
  • بازدید سال : 12,375
  • بازدید کلی : 132,559
  • کدهای اختصاصی